Hur länge kan hon tänkas växa

emlem

Trådstartare
Jag har ingen aning om vart jag skulle lägga denna men om den är felplacerad så är det bar att flytta på den.^^

Saken är den att vi har ett sto fött 04 som är en korsning mellan arab (e) och welsh mountain (eu) och jag tycker att hon har vuxit rejält de senaste 2 åren och jag undrar hur länge hon kan tänkas växa ( vet dock att det är individuellt men gissningar är välkommna)

om någon har liknande korsning så skulle jag även vilja veta hur hög den har blivit.

Sv: Hur länge kan hon tänkas växa

Med tanke på ålder, raser och att hon har vuxit mycket de senaste åren, så är det nog inte så mycket till om ens något.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 624
Senast: lizzie
·
Hemmet Å det är med så blandade känslor jag börjar planera vår flytt. Vi hade nog aldrig tänkt flytta, har bott så länge här men ibland råder...
Svar
6
· Visningar
1 696
Senast: Simply me
·
Hästhantering Har tidigare skrivit inlägg och fått en del "matnyttigt" men tyvärr ger jag upp nu. Inom en kort tid ska mitt ena sto hem till sin förra...
Svar
13
· Visningar
5 030
Senast: Houdinie
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 958
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka