hur långa skaklar??

A

ANNIWHOO

Hej alla är ny här och tänkte att jag ulle få hjälp med en sak. har fått tag i en gammal liten sulky eller rockard eller vad det kallas, som jag ska hat ill en shettis. skacklarna är justerbara, frågan är hur långa ska dom vara för shetlandsponny?

Sv: hur långa skaklar??

Jag har runt 130 till min mini. Kanske någon decimeter till för standard? Beror ju på hur stor shettisen är :)

Då hade jag nog haft runt 140 cm, 145 kanske :)

Allså, nu funderar jag... menar du hur stor hon är längdmässigt allså från nos till svans eller mankhöjden?

Liknande trådar

Hästvård Någon som har en idé om vad som kan vara bekymret med min häst? Hon kliar bort sin långa vackra man från ca halva manen och bakåt. Jag...
Svar
8
· Visningar
883
Senast: skogaliten
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 093
Senast: super
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 267
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 051
Senast: snöflingor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka