Hur laga ett trasigt hjärta?

Sv: Hur laga ett trasigt hjärta?

Jag hade inget pirr i magen när jag träffade sonens far, inga fjärilar, lyckorus eller något sånt det bara blev som det blev.

Nu höll jag på att dö av nervositet bara över att träffa honom över en lunch!!!

Jag fnittrar när jag läser hans små meddelanden, får pirr i magen när jag läser att han tycker om mig, rodnade till och med när han berättade åt mig att jag var fin och att han inte kunde se sig mätt på mig, jag får fjärilar i magen när Hag ser att det är han som ringer och fylls av längtan att vara nära honom när jag hör hans röst i telefonen.

Fuck jag tror att jag är kär!??! Insåg det nu när jag skriv mitt inlägg!!!

Hur som helst så är det så här jag tror att det ska kännas när man blir kär i någon, tyvärr vet jag inte för jag har aldrig varit det tidigare. Aldrig på det här sättet!!!

Vet vilken känslomässig berg och dalbana det är att ta sig igenom och jag vet hur lång vägen tillbaka kan vara. Den är inte enkel men du kommer att hitta vägen ut ur träsket!!

Sv: Hur laga ett trasigt hjärta?

Känner igen det där, det bara blev som det blev. Jag försöker att intala mig att saknaden av dem känslorna är tecknet på att det inte var rätt. Sen inte sagt att de ändå är jobbigt när han inte tycker om en på det sättet. Jag har ändå släppt in någon i livet som nu dragit sig bort... det kanske är ensamheten som gör ont? Jag vet inte.. kommer säkert bli klokare när jag får lite distans till det hela.

Men du, grattis till kärleken, man kan inte bli annat än avundsjuk :)

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 650
Senast: Whoever
·
Samhälle Långt inlägg 🙈 Jag miljötränade ena hunden idag, först tog vi en promenad och sedan som vi brukar så tränar jag utanför en butik medan...
2
Svar
29
· Visningar
3 930
Senast: Lingon
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 421
Senast: Crossline
·
Relationer Jag har träffat världens finaste kille. Han är snäll, omtänksam, pålitlig och han älskar mig. Han kommer överens med allt och alla...
2
Svar
39
· Visningar
4 562
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka