Hur länge innan ni blev m barn?

Sv: Hur länge innan ni blev m barn?

Tog sig på första försöket för mig också - Dottern föddes 19 april -06!

Och igår - Efter tre veckors utebliven mens gjorde jag ett grav.test hos BM och fick veta att jag nu är i vecka 8. Även denna gång tog det sig på vårt första försök att skaffa vårt andra barn. //Linda
 
Sv: Hur länge innan ni blev m barn?

På första försöket :-D
 
Sv: Hur länge innan ni blev m barn?

Första månaden, alltså direkt.

Hann knappt med själv:rofl:
 
Sv: Hur länge innan ni blev m barn?

Det är nu mer än tre år sedan vi bestämde oss och började försöka, än har inget hänt.
 
Sv: Hur länge innan ni blev m barn?

Med sonen på 9 månader så blev jag gravid första månaden vi slarvade med skydd ibland. Jag vntar barn i maj igen och han blev till trots kondom. Den sprack, fast det är vi ju rätt glada för idag... Man rä nog rätt fertil för fertil för sitt bästa... :crazy: Hmm efter denna graviditet blir det kondomer plus p-piller.
 
Sv: Hur länge innan ni blev m barn?

Det är nu mer än tre år sedan vi bestämde oss och började försöka, än har inget hänt.
Har ni haft kontakt med fertilitetskliniken?
Ni har rätt att få hjälp av dessa efter ett års av försök.
Remiss får ni ifrån er vanliga doktor!
 

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 777
Senast: Nixehen
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 462
Senast: Juli0a
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 234
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 674

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp