Hur länge har jag gått?

Sv: Hur länge har jag gått?

Tack för förtydligandet!

Jag tycker väl att rätt ska vara rätt, men om det är den allmänna uppfattningen eller "terminologin" så ska jag sluta förvirra folk genom att påstå att det måste räknas från ägglossning :o
 
Sv: Hur länge har jag gått?

Den uträkningen på familjeliv har jag märkt stämmer inte riktigt. Jag vet BF nu, men när jag ska ställa in tex menscykeln så måste jag skriva fel annars blir inte veckorna rätt ;)

Du vet att du kan ändra BF när som helst när du väl registrerat din graviditet?
Du kan alltså fylla i vilka veckor som helst och sen klicka på ändra BF! :angel:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 352
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 307
Gravid - 1år Hjälp mig. Ge mig pepp. Slå mig i huvudet. Jag har precis plussat med barn nr 3 helt oplanerat :crazy: Har en 7-åring och en 3-åring och...
2 3
Svar
58
· Visningar
7 437
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
10 831
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp