hur kunna ha öppna fönster?

H

Hannisen

Om ett par veckor får vi hem vår efterlängtade kattunge. Han kommer vara en innekatt. Nu när det är så varmt funderar jag på hur ni med innekatter gör med vädring för att inte ha katt på rymmen. Finns det några knep?

Sv: hur kunna ha öppna fönster?

Om ett par veckor får vi hem vår efterlängtade kattunge. Han kommer vara en innekatt. Nu när det är så varmt funderar jag på hur ni med innekatter gör med vädring för att inte ha katt på rymmen. Finns det några knep?

Gör ett nätfönster och sätt i ramen. Välj ett "hårt" myggnätstyg eller dylikt. Eller kanske hönsnät.

Sv: hur kunna ha öppna fönster?

Myggnät och fönsterspärrar så fönstren utan nät inte går att öppna så mycket att katten kommer ut. Med kattunge är det dock svårt för de kan göra sig så små och krypa ut i minsta springa. När min var kattunge satte jag stelt myggnät och satte fast med häftpistol i karmen på insidan, då gick det att stänga fönstret helt utan problem oxå.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
791
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 932
Senast: Badger
·
Övr. Katt Till nyår får jag hem 2 stycken kattungar och vill kolla efter klösträd. :) Det kommer bli innekatter i en stor lägenhet på 96kvm och...
Svar
7
· Visningar
678
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama