hur kunna ha öppna fönster?

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Hannisen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 2 216
H

Hannisen

Om ett par veckor får vi hem vår efterlängtade kattunge. Han kommer vara en innekatt. Nu när det är så varmt funderar jag på hur ni med innekatter gör med vädring för att inte ha katt på rymmen. Finns det några knep?

Sv: hur kunna ha öppna fönster?

Om ett par veckor får vi hem vår efterlängtade kattunge. Han kommer vara en innekatt. Nu när det är så varmt funderar jag på hur ni med innekatter gör med vädring för att inte ha katt på rymmen. Finns det några knep?

Gör ett nätfönster och sätt i ramen. Välj ett "hårt" myggnätstyg eller dylikt. Eller kanske hönsnät.

Sv: hur kunna ha öppna fönster?

Myggnät och fönsterspärrar så fönstren utan nät inte går att öppna så mycket att katten kommer ut. Med kattunge är det dock svårt för de kan göra sig så små och krypa ut i minsta springa. När min var kattunge satte jag stelt myggnät och satte fast med häftpistol i karmen på insidan, då gick det att stänga fönstret helt utan problem oxå.

Liknande trådar

Övr. Katt Vår innekatt gillar att vara utomhus men åker helst i famnen om han får välja, särskilt nu vintertid när det är hemsk SNÖ på marken…...
Svar
12
· Visningar
630
Senast: Sel
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
35
· Visningar
1 882
Senast: Lisen82
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 120
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Vi ska flytta ut på landet och har en innekatt (exotic) som jag funderar på ska börja få gå ut dagtid då vi bor lång ifrån en väg och...
Svar
3
· Visningar
297
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka