Hur kan man göra så?

Sv: Hur kan man göra så?

Usch och fy vad jag ångrar att jag gick in på sidan. Blev så otroligt illa berörd och tårarna är nära... Tycker sådant är så himla jobbigt, stackars barn :cry: Hur kan man bara göra så?????

Jag blev ocksa illa berord... Helt sjukt. Jag vill radda alla stackars barn i varlden. Undrar vad min sambo skulle saga da....

Blir så fruktansvärt arg när jag ser sådant. Hur kan man bara göra så!!!!

Fy fan!

Hur kan man tycka att detta skulle vara roligt som mamman tydligen tycker.

Dessa skulle kastreras och aldrig någonsin tillåtas att komma nära ett enda barn till i hela sitt ynkliga liv....

Stackars lilla pojke :cry::cry::cry:

Fy fan vilka svin! Arrgh va arg jag blir hur kan man? Å att hon får tillbaka pojken bara sådär. Hur kan man? Tur att vännerna slog larm! All heder åt dom!

Man blir verkligen mörkrädd över hur vissa människor beter sig :cry:

Vidrigt, ja, men ni förstår väl att föräldern är svårt sjuk på något sätt? Jag blir mer upprörd över bristen på skyddsnät, faktiskt.

FY HELVETE!!
Och att myndigheterna sviker pojken ännu värre genom att låta dem få tillbaka honom trots att de uppenbarligen har missbruksproblem och definitivt inte kan hantera det, och låter det gå ut över ett stackars oskyldigt barn?

Så totalt oförståeligt, och så oerhört grymt! :cry:

Förhoppningsvis så behöver han inte vara där speciellt länge..

Enligt talespersoner för Gage County ska myndigheterna fortsätta övervaka pojkens hem. Men åklagare har också inlett en förundersökning mot mamman för att pröva om hon ska fortsätta betros med vårdnaden om barnet.

Jag kommer att tänka på den där dokumentären "dear Zachary" när mamman också fick tillbaka sin son och till slut dödade honom. Att folk aldrig lär sig, den stackarn har inte i hennes "vård" att göra :(

Hoppas verkligen du har ratt Gnist. Det skar i mitt hjarta var gang jag tanker pa alla stackars barn i varlden, som inte far en sjysst chans... Det underlattar inte att jag hor den dar reklamen for SOS barnbyar pa radion hela tiden heller. Javla elaka varld.

Så många Zachary som det finns i världen, det gör mig så förbannat ont att det inte finns bättre skyddsnät =(

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 836
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 875
Senast: Mirre
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag gör en tråd om dethär för att jag tycker att det kanske kan vara kul att höra andras erfaren heter! Men jag skulle vilja veta hur...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
9 285
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 837
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info