Pedofili är en naturlig sexuell läggning, eftersom den av naturen förekommer. Läggningen finns heller inte hos barnen, utan hos den vuxne, och den vuxne har ofta vetat om läggningen sedan puberteten eller ännu tidigare. Jag försöker bara förklara att zoofili och pedofili, liksom heterosexualitet, styrs av och beror på samma primitiva mekanismer i hjärnan, och att det är samhället som har bestämt att det ena är acceptabelt, men inte det andra, och därför vill få det att låta som att pedofiler och zoofiler är sjuka, när så inte är fallet. Pedofiler känner samma attraktion och kärlek till barn som heterosexuella känner för människor av motsatt kön, och zoofiler av den art de föredrar, alltså måste samtliga läggningar styras av samma mekanismer. Det gör det givetvis inte rätt för dem att utöva sin läggning, jag har aldrig påstått motsatsen men dock försökt förklara att samhället försöker göra läggningarna till mer än vad det är.
Sedan vill jag även rätta dig. Det är inte bara män som kan ha pedofila läggningar, utan även kvinnor.
I övrigt kan du ju sluta med att med flit feltolka mig och komma med personangrepp. Om jag är sjuk för att jag vägrar tycka som man ska bara för att, utan föredrar att vända och vrida på företeelser i samhället för att skapa mig en egen bild och åsikt, så får det stå för dig. Personligen anser jag att människor som bara accepterar allting rakt av är både tråkiga och korkade.