Hur kan detta vara lagligt?

Genom att läsa här på Buke, så kanske de tog reda på var det fanns hästar som gick obevakade, och så kunde de åka dit och utöva sina sjuka böjelser.
Fy fan det var en riktigt otäck tanke :(!
Tänk om det är så...

Jag är så j-a naiv så jag trodde bara att det var skrönor att djur frivilligt sätter på människor....
( Jag skulle försöka att rengöra en gammal hingsts organ och jag hade stora besvär med locka ut den :rofl: så jag trodde inte att det gick!
Tvärt om har jag däremot inga hinder för att tro att det förekommer.
Jag skulle inte vara nådig om jag kommer på någon med mina djur, man skulle bara önska att polisen skulle komma direkt när man kallar på dem i sådana fall.....

Min fd katt en kastrerade hane skulle med glädje sätta på allt, åtminstone om de hade på sig rätt sorts tröja. Han var väldigt het på gröten och blev myckat förnärmad när man körde bort honom. Han siktade inte direkt förståss, tröjärmen dög utmärkt för honom.

min gamla hur hade gärna satt på min moster (men ingen annan), nu fick han ju naturligvis inte det så han nöjde sig med en filt vid sidan om men stirrade på henne "genom hala akten"..

Det går inte att gå in på sidan längre, inte längre än till det försvartal som står där iallfall. Media kanske har gjort lite "nytta".

undrar om den har lagt ner? :confused:

Åh fy... :crazy: Usch, nu blir jag rädd. Jag är alldeles för godtrogen helt klart. :(

Tur man har en valack, de är ju oftast mer skonade från dessa attacker. :crazy:

Fy fan vad äckligt, tidelag är tyvärr lagligt, lagen ändrades nån gång på 70 talet.

Men man kan ju tänka sig att en kossa el häst inte borde lida av att någon penetrerar deras röv, (de har stora) :mad: (äckligt) :crazy: och om någon gör det på mindre djur så räknas det som djurplågeri, så det är inte lagligt att sätta på en katt, griss, hund bara för att det är lagligt med tidelag..

men det är ju så jävla äckligt,, spö straff :idea:

Du har alldeles rätt, det går att få ett djur till nästan vad som helst med hjälp av ett starkt ledarskap. Tyvärr...... måste jag tillägga!

Det var någon som skrev att det förut var omoraliskt kristet sätt..... Inte för att jag på det minsta sätt är religiös, men i såna här fall vore det nog f-n bra att banka in lite kristendom i vissa.
:mad:

Nu tycker jag det börjar bli farligt. Man kan ju inte döma någon för vilket användarnamn de har? Det är ju som att säga att alla som heter Bin Ladin är terrorister.
Lugn...

Sv: Hur kan detta vara lagligt?

CleverFrisco skrev:
Av en händelse kom denna länk i min väg och nu är jag förbannat upprörd. Jag har alltid sett mig som en sann djurvän och när man surfar in på en sån här sida blir jag heligt förbannad! :mad:

Hur fasen kan det här vara lagligt? Och det värsta av allt - skithögarna har spärrat sidan så att man kan inte ge dem en salva av sanningen ord. Usch, sånt här gör att jag sover oroligt på nätterna. Och fy för sjuka människor. www.svenskazeta.com
För att man 1944 tröttnade på att skicka frustredrade bondsöner att knacka sten på fästingen. I samma veva legaliserade man även homosexualitet.

Varför är du upprörd för att de har spärrat sidan? Det är privat egendom och de har rätt att inte lyssna på 10001 egenrättfärdiga spammare som tror att allt de gör och säger är gott.

Oroa dig du mer för rattfyllon och rånare, du. Eller projicerar du dina egna skuldkänslor för att hästfolk har kastrerat, barerat och ägnat sig åt fascistoid dressyr?

MVH
/D

:eek: :eek:

Är det konstigt att folk blir upprörda över en sådan sak???
Är man djurmänniska så blir man jävligt förbannad över all typ av djurplågeri.

Att du sedan har mage att börja babbla om rattfyllerister gör mig arg till tusen !!!!!

Om du söker på forumet så hittar du säkerligen ett antal trådar om det ämnet med, men den här tråden handlar om någonting annat.

Och att syfta att det är likställt med homosexualitet (så tolkar jag ditt svar, hoppas innerligt att jag tolkat fel) gör att du verkligen har skitit i det blå skåpet!!!

Ja, det är konstigt, med tanke på att vi samtidigt anser det helt acceptabelt att hålla djur i bur och box, samt döda och äta dem, något som krasst sett är bra mycket mer djurplågeri än zoofili.

Så du tycker att sex med djur är helt ok och att det är värre att ställa sin häst i en box på natten????

Att vara mot en sak betyder inte per automatik att man förespråkar dess motsats.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 047
Senast: Anonymisten
·
Relationer Om någon listar ut vem jag är så håll det gärna för er själva....(nytt nick) Jag träffade i feb en kille, han 35, jag är 29...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 853
Senast: Texaz
·
Övr. Hund Viktor är som bekant 8½ månad, och en väldigt trygg, självsäker och nu i samband med könsmognaden - kaxig sak. Han har så länge jag...
Svar
2
· Visningar
1 745
C
Övr. Djur Först måste jag berätta den glada biten: (OM DU INTE ORKAR LÄSA, MEN VILL HJÄLPA MIG MED PROBLEMET, RULLA NER!!) Min lille...
Svar
1
· Visningar
2 549
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama