Hur hittar man Hästutställningar?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare BeatriceH
  • Startdatum Startdatum
B

BeatriceH

(snälla, flytta denna tråd rätt om den inte passar in här)

Jag älskar att titta på hästar, alla raser, och undrar därför hur man gör för att hitta ev. hästutställningar i närheten där man bor. Själv bor jag i stockholmsområdet. Finns det någon sammordning där man kan se alla rasers utställningstilfällen?

Sv: Hur hittar man Hästutställningar?

Du får gå in på olika avelsföreningars hemsidor och titta efter vilka evenemang de har.

Först går du in på moderföreningarna, t ex ASVH eller ASRP, och där kan du hitta lokalföreningarna och se vad de har för utställningar.

Alla avelsvärdegrundande ponnyutställningar bör gå att hitta i kalendern på SPAFs webplats.
Dessa plus de flesta icke ponnyrasers utställningar borde du kunna hitta på SHs webplats.
Halvblodens evenemang hittar du på ASVHs sida

Såg att tråden var gammal, men jag vill veta samma sak. Jag har en ras som är liten och där det inte ordnas rasspecifika utställningar, i vart fall inga officiella. Jag vill visa min hingst och antar det bör göras på en av dessa "öppna för alla raser"- utställningar. Men var hittar jag dem?

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 328
Senast: Thaliaste
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 166
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 598
Senast: Lavinia
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
631
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka