Jag är också hopplös när det kommer till att älta saker, det äter ju nästan upp en när det gått för långt. Även om jag inte är speciellt förtjust i det, om det rör något jag ser som speciellt viktigt som jag misslyckats med, så hjälper det att kunna yttra misslyckandet högt för att få perspektiv. Lite iaf. Ibland Inte så mycket för att få input av någon annan egentligen, haha, utan mest för att formulera problemet. Sedan är nog det @starcraft skriver vettigt, att uppmärksamma och vara medveten om att man faktiskt ältar.Ja. Hur hanterar ni misslyckanden? Det kan vara vad som helst - relaterat till hästen eller studier eller jobb eller någon hobby. Hur borstar ni av er och tar er vidare? Hur gör ni för att inte gräva ner er? Hur gör ni för att inte känna att hela ert värde står och faller med den prestationen?
Jag tror jag har misslyckats med något som var väldigt viktigt för mig och jag kan inte sluta älta det. Tänker på det varje morgon när jag vaknar, varje kväll innan jag somnar. Får ont i magen när jag tänker på det och får som hjärtklappning. Känner mig helt enkelt rätt misslyckad. Så hur ska jag göra för att kunna lägga det åt sidan och rycka upp mig?
OT, men Villanelle Blev på gott humör av att se att du bytt avatar till henne!