Ja, hur gör ni egentligen som tycks vara "smala utan ansträngning"?
Jag kan vara smal, då inte uppseendeväckande smal utan bara normal-smal, men då måste jag leva som nån sorts VS-modell. Kolla här;
Jag är 165 cm och detta krävs för att jag ska väga-
68-69: Äter vad jag vill, snabbmat, mackor, vin mm. Tränar sällan.
65-67 kg: Det jag väger nu. Äter mycket keso, bär, frukt, sojaprodukter, fisk. Dricker vatten till. På helgerna blir det några öl eller vin dock. Äter mycket lite bröd. Nästan aldrig snacks, pizza, hamburgare osv. Går minst 30 min om dagen. Springer 3 km 3 ggr i veckan. Rör mig i jobb och stall. Äter definitivt nyttigare än mina smala kompisar.
58-60 kg: Det jag vill väga. Här ser jag normalsmal ut. Platt mage, ingen dubbelhaka. För att uppnå detta måste jag gå ca 1 h om dagen, springa 5-10 km 3-4 ggr i veckan. Äter kanske 1000-1200 kcal om dagen och nästan bara broccolli, bönor, lax, andra grönsaker. Dricker vin kanske 2 ggr/månad. Aldrig godis, snacks, glass.
Alltså det är inte kul att leva som jag måste för att ha den vikten
Och det tar väldigt mycket tid dessutom. Jag försöker komma ner till åtminstone 61-62 genom att göra som jag gjort av mittenalternativet nu i ca 6 månader. Men det känns som att uppoffringarna inte är värda slutresultatet. Anstränger mig så mycket varje dag men måste typ svälta mig för att se normalsmal ut. Det är SÅ frustrerande.
Ville väl bara skriva av mig lite.... hur gör ni som är smala? Hur ser er vardag ut med mat och träning?