Hur göra??

Sv: Hur göra??

Det kommer bilder i em. Fick alldeles nyss meddelande om det:bump:

Är det spännande eller är det???:eek:

Jag förväntar mig det värsta så kan allt annat bara vara bättre:crazy: Inga krattade gångar, klippta häckar eller välfriserade hästar...;)

Ja, men skulle det vara "det värsta" och vara rimligt billigt (:cool:) så är det nästan ännu bättre, för då kan du göra exakt hur du vill med stället och anpassa dina drömmar och önskemål. Eller hur :D

Olika inriktningar som ska hålla företaget på fötter;

* Lantbruket, ~4000 ha, fullt mekaniserat, lagring och leverans.
* Stuteriet, ~ 75 avelsston tung ras. 20-40 avelsston av modern sporthästras, tex trakhener - Budyonny el likn. Försäljning och utbildning
* Köttdjur ~ 1000 djur av charolaisras el likn. ev eget slakteri?
* Working holliday. som det låter, dvs typ "Bo på Lantgård" stuk modifierat (folk betalar för att komma ut på landet och "skita" ner sig)
* företags hotell. Massor av lokaler som kan användas till vad som helst.

Fan vet, det skulle kunna gå!:laugh:

Gud så roligt!! Skulle mer än gärna åka på semester o se!

Nu är det eftermiddag men inga bilder syns och jag som snart måste åka härifrån och vara borta halva kvällen, hur ska jag stå ut? :eek:

:laugh: Jag har fått EEEEEN bild, tagen genom en bilruta föreställande ett tråkigt grått hus och några andra byggnader...

INGET att visa här. Vet att det är fler foto på väg någonstans i cyberspace.:laugh:

Hav tålamod, jag slänger in bilder så fort jag har något att visa.

Athena: Ge mig info om din häst, tips på stuterier mm så jag kan hitta fler vackra Budyonnysar i Ryssland

OM, vi köper så är vi de första privata ägarna sen Tsaren byggde anläggingen. Han hade tom en egen balkong i Ridhuset :D Vem vill sitta där och spana in vackra hästar med mig om något år;)

Vad kostar en budjuonny?

vad kostar en orlov? Pm'a gärna är intresserad av bägge så hör gärna av dig, ingen brådska :)

HA HA, ni skulle se mig nu. Jag sitter med tre laptopar igång och jagar info. En lappis med Buke, givetvis + mailkoll. En med Google earth uppe och en snabb dator som jag jagar info med.

Snacka om simultan kapacitet (eller idioti):o

Vad kostar en budjuonny?

vad kostar en orlov? Pm'a gärna är intresserad av bägge så hör gärna av dig, ingen brådska :)

Ingen aning! Jag hoppas på att få mer info från folk som kan mer om dessa raser än jag. Plus att jag komer att förhöra folk i Ryssland när vi åker dit och kollar.

Haha det där låter jobbigt :rofl:. Du kommer att behöva ett vinglas ikväll!

Ps. Jag kan tänka mig att göra dig sällskap där på balkongen. Då kan vi sitta där och dricka Casillero :)

Låter underbart, bara jag slipper Vodka i dricksglas:p Visste inte om att där fanns inomhus manege = Stort plus!!

Läste din tråd, vilken askungesaga du fått varit med om :love: och tack för länkarna, jag lär mig massor hela tiden...:eek: (så ser jag ut, nästan)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 945
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Hej! Skulle tacksamt ta emot råd! Jag har ägt häst/hästar i 16 år. Min första häst (varmblodstravare) flängde jag runt med i skogarna...
Svar
6
· Visningar
1 728
Senast: Efwa
·
Ekonomi & Juridik Hejsan alla, jag behöver lite (en hel del) råd och info. Hoppas ni orkar läsa att detta, ber om ursäkt på förhand för flummig text...
2
Svar
28
· Visningar
4 946
Anläggning Är så i valet och kvalet om vilket beslut att fatta. Har älskat hästar hela livet men som barn blev det "bara" ridskola då föräldrarna...
Svar
8
· Visningar
2 920
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama