Hur göra??

Sv: Hur göra??

VAd du är taskig, och så småskrattar du..... just nu tycker jag inte om dig. Fy på dig...... Du kan ju skapa konto på pixbox, snabbt och lätt.

Jag har ju inte fått något vettigt gjort på jobbet hela dagen och ändå har jag inte sett bilder ännu.....

Nu får ni logga in på bilddagboken...

Entre till stuteriet
t75141_1235592517.jpg

Ett av nio häststall på 1500m2 ~200 m långa stallgångar
t52470_1235592518.jpg

"Innergården" med stallbyggnaderna i kvadrat, ridbanor och rasthagar i mitten
t82791_1235592516.jpg

Tsarens ridhus
t61414_1235592516.jpg

En av "invånarna"
t31516_1235592519.jpg

Och en till...
t17073_1235592520.jpg

Inga obehagliga backar!
t65689_1235592523.jpg

Passar på att lägga mig i nu :D , hittade dig på bilddagboken& såg bilderna, med lite fix runtomkring där så skulle ju det där stället bli rena drömmen! :love:

mkt att göra, men när det är klart så kommer det bli jättefint! :)

hästarna såg fräcka ut :love: fuxen kan gärna få flytta hem till mig! :)

ÅH, det där skulle man ju INTE tacka nej till! Jätte ståtligt ju.. och med lite pyssel så.. shit vilken anläggning det (är) kan bli! :eek::d:bump:

Oj, där finn hur mycket jobb som helst att göra.
Kommer kosta $$ att få det fint men det skulle nog vara roigt att renovera sället. :)

MVH/
Stefan

Inte helt oväntat en hel del jobb men just ett sådant ställe /projekt som jag bara älskar.

Så underbart påkostat och genomtänkt när det byggdes, och sen som fått förfalla.

Det är dock inte säkert att det är så illa som man kan förledas att tro, det är nog till stora delar byggt i sten som har klarat en viss vanvård bättre än det hade gjort om det var byggt i trä.

Ta tidigt hjälp av någon som kan bedöma hur illa det faktiskt är och vad som behöver göras akut och på längre sikt, och räkna med att behöva göra av med pengar för att tjäna pengar!

Är/blir underbart med rätt hand.

Jag beställer till skillnad från de andra, gärna en grov en, fuxen kan du lägga på lådan till mig!;)

Senast ändrad:

Wow, snacka om att det behövs mycket målarfärg, men det ser ju ändå ut att vara i gott skick..
Innegården är inte lite stor..
Kanske kan den där rasen hjälpa ardennern att överleva..

KL
så mycket jobb men tänk så underbart när det är klart! och väggmålningen bakom den mörkrbuna hästen i stallet eller vad det var- fantastiskt!

Är ju inte bara lite sugen att köpa in mig :p

Men duuu vad häftigt! :D Jag som är såld på kallblod skulle inte tacka nej till en sån där maffig häst! :D

Var det rasen du googlade fram? Tuff!

Och gården var läcker, kan bli en utmaning det där. Finns det någon marknad för just den hästrasen?

Men gaaah vad är det för fel nu då, jag har loggat in på BDB och sökt upp dig men ser ändå inga bilder:confused: Har klickat på albumet för Ryssland men får inte upp något mer än en direktlänk? *frustrerad* Har testat både i firefox och explorer, plllleeeeeeeeeasse someone help alla andra verkar ju kunna se?:cry: Jag vill också kunna se ju.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 945
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Hej! Skulle tacksamt ta emot råd! Jag har ägt häst/hästar i 16 år. Min första häst (varmblodstravare) flängde jag runt med i skogarna...
Svar
6
· Visningar
1 728
Senast: Efwa
·
Ekonomi & Juridik Hejsan alla, jag behöver lite (en hel del) råd och info. Hoppas ni orkar läsa att detta, ber om ursäkt på förhand för flummig text...
2
Svar
28
· Visningar
4 946
Anläggning Är så i valet och kvalet om vilket beslut att fatta. Har älskat hästar hela livet men som barn blev det "bara" ridskola då föräldrarna...
Svar
8
· Visningar
2 920
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Kemnevall sadel
  • Ny sits