Hur göra??

Sv: Hur göra??

:laugh:I morgon kommer det en DVD inspelad 1997. Ska bli kul och se hur det såg ut innan förfallet.

Och nej, den kommer jag inte att få till på nätet. DÄR går gränsen för hur duktig jag är på internet:D

Jättefint ställe! Med många starka män och kvinnor kommer det att bli underbart:D

Det finns säkert någon snäll person som vill hjälpa dig att lista ut hur man lägger ut den där filmen, för vi vill ju se.......
Men jag tycker inte att det liknar de kraftigaste av de tre kallblodsraserna. Dock lite mer åt det ryska kallblodet....
Jag har letat mycket orlovfakta på nätet och det här är så extremt typiskt de där stuterierna som man stöter på. Om man bortser från att det ser kallt ut och behöver en del färg så tycker jag det verkar underbart. Vilken dröm att äga detta, tänk att gå runt där och höra alla hästarna frusta....... drömmer....:love:

Det finns säkert någon snäll person som vill hjälpa dig att lista ut hur man lägger ut den där filmen, för vi vill ju se.......:angel:

Men jag tycker inte att det liknar de kraftigaste av de tre kallblodsraserna. Dock lite mer åt det ryska kallblodet.... Det enda som jag vet med säkerhet är att det är "soviet heavy draft" som föds upp här. Det ryska kallblodet är mycket mindre, bara något större än ponnymått.

Jag har letat mycket orlovfakta på nätet och det här är så extremt typiskt de där stuterierna som man stöter på.

Om man bortser från att det ser kallt ut och behöver en del färg så tycker jag det verkar underbart.

Vilken dröm att äga detta, tänk att gå runt där och höra alla hästarna frusta....... drömmer....:love:Men visst! Det tar bara lite tid att nattfodra i 1800 m stallgång. Tänk vad med hästar det har funnits där en gång:D

................

Du kan räkna med mig:D Jag har bara varit i ryssland en gång så det hade ju varit jättespännande att få se den ryska floran och faunan på nära håll!!!

Jag kan ta med en cementblandare för det lär ju behövas :D

JAg kan följa med, men tyvärr tror jag att mina tankar och ögon kommer att leta sig bort åt annat håll efter underbara snabbtravande skimmlar av orlov ursprung.
Men jag kan släpa med min sambo så kan han måla med er medan jag letar pållar..... Undrar hur stor resväska man måste ha för att smuggla ut en travis....:angel:

Ah, nu har jag också följt tråden.
Såå himla spännande.
Bara att komma på idén, att köpa en megastor hästgård i Ryssland.
Vilken tuffing du måste vara :)

Håller tummarna och följer tråden med spänning.

Wow!
Jag har last hela traden under eftermiddan och vanatde med spanning pa bilderna.
Massor, massor av jobb men usch vilken potential. Det liknar verkligen den dar garden man dromde om som mindre (om an ngt mindre...) men sen flyttade jag till Canada och min sambo och fick hela drommen serverad pa silverfat aven om superstallet nu ar salt.

ojojoj har suttit o läst nu på natt kröket o blir himla impat alltså vilka byggnader o hästar
väntar på mera info om allt...

Även jag måste säga att det där ser ju sjukt underbart ut!
Hittade tråden i förmiddags och det här tänker vi minsann fortsätta kolla upp.
Stället är ju inte liiite maffigt alltså, bara ingången till manegen :bow:

Jadu, där har du drömmen, jag vill ju oooockså.. ;( haha.

Ang Bdb, så tror jag att det räcker med att man öppnar sidan. TROR inte att man behöver vara inloggad. Rätta mig gärna om jag har fel...

Visst är det maffigt, men som sagt en städpatrull som hugger sly och lagar staket så kan det se riktigt bra ut.

Ang "Buketräff" så skulle det inte vara helt omöjligt med "Working holliday" om företaget kan sponsra med resorna:idea:

F*n va kul DET hade varit!!:bump::bump:

BTW jag har inte sovit mkt inatt, tänka tänka...:angel:

Godmorgon.
Detta är så häftigt. Var tvungen att lägga en länk till denna tråden i min blogg så felar får se detta häftiga projekt.
Kommer följa med stort intresse.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 945
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Hej! Skulle tacksamt ta emot råd! Jag har ägt häst/hästar i 16 år. Min första häst (varmblodstravare) flängde jag runt med i skogarna...
Svar
6
· Visningar
1 728
Senast: Efwa
·
Ekonomi & Juridik Hejsan alla, jag behöver lite (en hel del) råd och info. Hoppas ni orkar läsa att detta, ber om ursäkt på förhand för flummig text...
2
Svar
28
· Visningar
4 946
Anläggning Är så i valet och kvalet om vilket beslut att fatta. Har älskat hästar hela livet men som barn blev det "bara" ridskola då föräldrarna...
Svar
8
· Visningar
2 920
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Kemnevall sadel
  • Ny sits