sita
Trådstartare
Sv: Hur göra??
Snart!..
Jösses vad spännande! När ska ni åka dit och titta?
Snart!..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jösses vad spännande! När ska ni åka dit och titta?
Man ser till att lura över dig tex
Från början var det även stuteri för trakhener hästar så det finns historia med lättare hästar också. Ridhuset tex är i barockmått dvs smalt så man måste kunna rida samlat för att få till hörnpasseringarna. (Ser framför mig kurs med BB eller CE och pelarer med flaggor)
Intressant tråd. Vet inte vilka bokstäverna fattas, kunde inte hitta de bilderna. Jag vet bara vad min mamma förklarade mig om Pochinki när hon bodde där i några år. Det är verkligen otroligt vackra hästar. Hoppas att en ny ägare tar hand om hästarna. Skulle skjutsa dit från N.Novgorod men har inte en bil tyvärrMen de bokstäverna som står där bildar inte ordet häst. Är det någon som kan se om det står ett 20 eller 2? något längst bort på den där ingången.
Ryska! Men det hindrar ju inte att man försöker upprätthålla svensk standard om det förbättrar för djuren men ändå följer regler om minsta mått osv. som gäller i Ryssland.JÖSSES sopa 200 m stalgång *svimmar*
Men åååh vilket ställe vilken potential!
Men jag har en fundering: Iochmed att ni ska driva ett Svenskt företag (om jag fgattat rätt) i Ryssland, gäller Ryska eller Svenska djurskyddslagar?