Hur göra??

Sv: Hur göra??

Jo, tack ska du ha. minns inte precis 5-6 år.
Sita, jag kan hjälpa dej med biljetter när du ska åka o juste med allt levnads här. Ni kan oxå natta över hos mej 2 kanske 3 människor, annars det blir hotell. men vi kan ta det i msn senare.

Du har PM:D

Aha...men vilket är det rätta Pochinki :confused:

Edit: Byn (och stuteriet) ligger väl i provinsen Niznji Novgorod?

Senast ändrad:

Det är Pochinki i dn nedersta länken. Det finns många Pochinki i Ryssland, så det betyder säkert något speciellt. Vi frågar vår expert Alex41 vet jag:D

Aha...men vilket är det rätta Pochinki :confused:

Edit: Byn (och stuteriet) ligger väl i provinsen Niznji Novgorod?
Det finns 2 Pochinki en i stan N.N. och här finns inga hästar. och en till där 200 km söder, där finns hästar

Sv: Hur göra Ö ¶ © ¤ … Ö ¶ © ¤ …

:rofl:

Man behöver inte gå på bolaget längre, det är billig fylla att låta google översätta ryska hästforum :D.

*skrattar fortfarande*

...förlåt, jag menar inte att vara nedlåtande, men det blir verkligen otroligt roligt :).

skriver för att minnas tråden xD

God natt allihopa, nu ska jag krypa ner i sängen igen och spana in DVD:n från gården en gång till. (Gjord 1995 ungefär)

På den såg jag Tunga hästar, Trakhener (hoppas), Orlovisar(körs), Budyonnys (race'ar), en Shetlandsponny (lider av fång) och en skäckfärgad av obestämd ras (körs). :D På den gamla goda tiden var det massor och då menar jag massor av hästar där. Visar bilder på någon form av auktion eller liknande.

Och där ser man också den underbara naturen kring Pochinki, lite vilda västern stäppland. Böljande grässlätter I'm in löve

God natt!

På den såg jag Tunga hästar, Trakhener (hoppas), Orlovisar(körs), Budyonnys (race'ar), en Shetlandsponny (lider av fång) och en skäckfärgad av obestämd ras (körs).

:rofl: Lät så kul i sammanhanget.

Vilken jäkla möjlighet! Denna tråd kommer bli bukehistoria :bump:

håller med om bukehostoria :laugh: man kan ju knappt tro att detta är sant å jag vill så gärna ha en orlovare, synd att dem inte expoteras mera...

Jag har lagt in några bilder på bilddagboken från en Rysslandsresa 2006.
Där finns bilder på både Orlovare & Budjonnys.
Användarnamnet är bonde71.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 945
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Hej! Skulle tacksamt ta emot råd! Jag har ägt häst/hästar i 16 år. Min första häst (varmblodstravare) flängde jag runt med i skogarna...
Svar
6
· Visningar
1 728
Senast: Efwa
·
Ekonomi & Juridik Hejsan alla, jag behöver lite (en hel del) råd och info. Hoppas ni orkar läsa att detta, ber om ursäkt på förhand för flummig text...
2
Svar
28
· Visningar
4 946
Anläggning Är så i valet och kvalet om vilket beslut att fatta. Har älskat hästar hela livet men som barn blev det "bara" ridskola då föräldrarna...
Svar
8
· Visningar
2 920
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama