Hur göra??

Sv: Hur göra??

KL

fyy vilken drömhäst på den sista bilden ;)
tyckte om hästen inne i uppvisningsstallet med :love:

Skriv mer skriv mer skriv mer! XD

Önskar att jag hade sparat några sidor av tråden att läsa idag! Skitspännande ju! :D

Kan hon komma hem från hufvudstaden snart så vi får en uppdatering? :)

Snor sista knappen för att komma ihåg tråden. Herregud vad spännande!
Men hästarna, jösses vad Stora. Helt enorma huvuden :eek:;) Stället ser dock :love: ut

Varför inte bara lägga tråden som premunation istället för att skriva alla dessa onödiga inlägg? Ingen vill läsa detta så skriv inte om ni inte har något annat att tillföra!

Tack för tipset, men du kan väl säga det på ett snällt sätt istället för att snäsa av oss som inte kommit på samma briljanta idé som dig.

Kan hon komma hem från hufvudstaden snart så vi får en uppdatering? :)

Hej på er alla!

Nu är man tillbaka från Fjollträsk! Det var ingen hit att åka nattåg upp och ha möte hela dan och sen ta nattåget hem. Har inte sovit så värst mycket de senaste tre dygnen alltså:cool:.

Ja, vad ska man berätta...

Vi har pratat igenom detta och kommit fram till att innan vi bestämmer oss så måste vi dit och kolla.

Det är verkligen katastrof där borta just nu. Ingen el, veterinären betalar själv medicinen till hästarna, personalen får ingen lön och hästarna står på jordgolv.

Så nu har man även samvetskval för att man vill ju hjälpa dessa magnifika djur :crazy:

Tydligen finns det "hästar av ridhäst modell" på stället nu. Så jag MÅSTE dit och kolla. Ett problem är att mitt sto här hemma ska föla samtidigt som vi ska dit :eek::eek:

Hur ska jag göra nu då?, jag blir tokig!

Varför inte bara lägga tråden som premunation istället för att skriva alla dessa onödiga inlägg? Ingen vill läsa detta så skriv inte om ni inte har något annat att tillföra!

skrev för att komma ihåg vilken sida jag var på...... Lite jobbigt å leta igenom 20 sidor:/

om du kollar i vänstra hörnet på alla inlägg så lyser det en grön knapp för nya olästa inlägg och en grå knapp för redan lästa inlägg!:idea:

Hej hej.

Om du prenumerar eller om du öppnar tråden på vanligt vis så är där längst upp i den röda raden ett ställe "visa första olästa" . Om du trycker där kommer du dit där du var sist i tråden. Mycket enklare:p

Sita

Även om allt är billigare i Ryssland så måste det ju bli astronomiska summor för renovering och löpande underhåll. Har själv renoverat gårdar här i Sverige och ett par miljoner springer snabbt iväg, kan inte ens tänka hur mycket det skulle kosta för att få ordning på det där enorma stället.

Idag var det ett inslag om det ekonomiska läget och företagsklimatet i östländerna i P1, det kan vara värt att lyssna på. :idea:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 945
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Hej! Skulle tacksamt ta emot råd! Jag har ägt häst/hästar i 16 år. Min första häst (varmblodstravare) flängde jag runt med i skogarna...
Svar
6
· Visningar
1 728
Senast: Efwa
·
Ekonomi & Juridik Hejsan alla, jag behöver lite (en hel del) råd och info. Hoppas ni orkar läsa att detta, ber om ursäkt på förhand för flummig text...
2
Svar
28
· Visningar
4 946
Anläggning Är så i valet och kvalet om vilket beslut att fatta. Har älskat hästar hela livet men som barn blev det "bara" ridskola då föräldrarna...
Svar
8
· Visningar
2 920
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama