Hur göra??

Sv: Hur göra??

Oooooh vad spännande! Se till att ha ordentligt visum innan ni åker bara! Det blir lätt krångel vid gränsen/på flygplatsen annars.

Jag sällar mig till skaran om tycker att det är låter jättespännande och är något som jag själv skulle kunna kasta mig in i.
Följer tråden med stor spänning.

" För att vinna, måste man våga"

*kl*

Skulle du råka kunna förmedla Budjonnys utöver de andra hästarna på gården så har du en eller två kunder till. ;)

HÅller med, kan du förmedla en orlovare så har du en kund till.

Rycker knappen ;)

Sen jag såg bilderna på den fantastiska Budyonny hästen här på buke så har jag varit helt såld. Så räkna med att jag ska ha ögonen öppna:eek::D

Vill man verkligen RIDA på de stora hästarna? Är det inte attraktivare att spränga över fälten på en orlovare/varmblodig häst? Jag kan däremot tänka mig någon form av "prärievagn" bakom "monsterna" och ge sig ur i naturen en sväng.

Visum ska ordnas i veckan. Vet inte alls hur det funkar, men nu är det ju DOM som vill att vi ska komma så med lite tråddragning så kanske det går riktigt smidigt:grin: (för att vara Ryssland)

Lycka till med visum och flygbiljetter och allt, det är ju bara sååå spännande det här!

Kan intyga att Budjonny är riktigt trevliga hästar! Har iof bara träffat ett par bla en som står hos Per o Pether som har gått intermediär. Fattar inte varför ASVH inte släpper in dom i stamboken....

Är även jag jätte intresserad av ett orlovsto PMa när det blir dags!

Jag hade kört o tutat! Alltså grattis till ett sånt fantastiskt erbjudande! Nu får du se till o ta dit svenska praktikanter, Jag är på :D

Följer även jag tråden med stooor spänning! intressant med jordbruket oxå!

Nu vet jag:banana: nu vet jag:banana: nu vet jag

Nepita: Pochinki stuteriet, ett av de allra äldsta stuterierna i Ryssland. Stallbyggnaderna byggda i fyrkant med sida 200 * 200 m:eek: I glansdagarna huserade över 1000 hästar här, JISSES!!!!!:crazy::D

Herregud vad spännande! :bump: Härligt att det finns folk som ens vågar tänka tanken på att ta sig an ett sådant här projekt, många bilder och låång redogörelse är ett måste efter ni varit där!

Klart man vill rida på dem! =) Såg ju hur härliga ut som helst!! Jag bjuder gärna in mig själv på spa, och tar med en häst eller två hem ;-)

Undrar hur deras hovslagare ser ut:eek:

Som brottaren Aleksandr Aleksandrovich Karelin :rofl:
2316195150_fd21f1a2b4.jpg

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 945
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Hej! Skulle tacksamt ta emot råd! Jag har ägt häst/hästar i 16 år. Min första häst (varmblodstravare) flängde jag runt med i skogarna...
Svar
6
· Visningar
1 728
Senast: Efwa
·
Ekonomi & Juridik Hejsan alla, jag behöver lite (en hel del) råd och info. Hoppas ni orkar läsa att detta, ber om ursäkt på förhand för flummig text...
2
Svar
28
· Visningar
4 946
Anläggning Är så i valet och kvalet om vilket beslut att fatta. Har älskat hästar hela livet men som barn blev det "bara" ridskola då föräldrarna...
Svar
8
· Visningar
2 920
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama