Humelibumlan
Trådstartare
Sv: Hur göra min barn framgånsrikt?
Nu är ju inte min son direkt menlös o viljelös bara för att han är ett snällt barn.
Han gråter o skriker o bankar o slår om han inte får som han vill, men jag försöker vara konsekvent o lära han att nej är nej.
Han är självständig, smart o det går att resonera med honom.
Men det kan ju snabbt ändras, själv var jag en underbar unge tills jag blev 4-år kom in i trotsåldern o den har jag nog inte kommit ur än
Var en jävlig unge som tonåring...
Min dotter är inte på något vis lätt. Han har en stark vilja, mycket fantasi och hon är smart. Hon blir förmodligen en tuff match i tonåren men jag tror hon kommer gå långt. Jag ser inte dessa egenskaper som något negativt, Jag tror hon mognar så småningom till en smat tjej som vet vad hon vill och vågar säga ifrån.
Nu är ju inte min son direkt menlös o viljelös bara för att han är ett snällt barn.
Han gråter o skriker o bankar o slår om han inte får som han vill, men jag försöker vara konsekvent o lära han att nej är nej.
Han är självständig, smart o det går att resonera med honom.
Men det kan ju snabbt ändras, själv var jag en underbar unge tills jag blev 4-år kom in i trotsåldern o den har jag nog inte kommit ur än
Var en jävlig unge som tonåring...