Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag märker ingen skillnad, har gratisvarianten.
Jag kommer aldrig betala. Aldrig. Tyvärr kan jag inte avsluta mitt konto utan att tappa kontakten med både lokala vallhundsklubben och en del av min inkomst, men användandet har minskat drastiskt.Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam?
Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst på senare tid.
Men jag är ju ganska aktiv på ansiktsboken av och till och har en del foton och texter som jag vill ha fortsatt tillgång till.
Jag går även in och skriver på makens sida ibland, för att hålla hans minne levande.
Hur gör ni?
Stänger ned kontot är min plan.Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam?
Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst på senare tid.
Men jag är ju ganska aktiv på ansiktsboken av och till och har en del foton och texter som jag vill ha fortsatt tillgång till.
Jag går även in och skriver på makens sida ibland, för att hålla hans minne levande.
Hur gör ni?
Ladda ner dem på din dator eller telefon.har en del foton och texter som jag vill ha fortsatt tillgång till.
Whatsapp? Meta det med. MEN detas integritetspolicy var lite trevligare att läsa i alla fall.Priset är ju satt för att man inte ska välja det alternativet. Funderar på vad jag kan ha som alternativ till typ Messenger dock.
Gratis alternativet är ju samma som det alltid har varit.
Whatsapp? Meta det med. MEN detas integritetspolicy var lite trevligare att läsa i alla fall.