Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska kolla på en hund i veckan!
Men hur gör man? När man kollar på häst provrider man ju, ska man provpromenera med hunden?
Hunden i fråga är nio månader och säljs pga ändrade familjeförhållanden. Vad ska man fråga, vad ska man titta efter? Det är min första egna hund.
Nej det vet jag. Jag bara tänker mig vilka problem som kan ligga bakom omplaceringen. Är den stressad och omöjlig så kan det dyka upp "ändrade familjeförhållanden" rätt fort...
Har tagit flera omplaceringar under åren. Väldigt bra är ju om man kan få en provtid för att se att den funkar i din vardag om det är möjligt för nuvarande ägare. De allra flesta kanske till och med alla problem går ju dock att hantera eller jobba bort om man är villig att satsa lite.Jag ska kolla på en hund i veckan!
Men hur gör man? När man kollar på häst provrider man ju, ska man provpromenera med hunden?
Hunden i fråga är nio månader och säljs pga ändrade familjeförhållanden. Vad ska man fråga, vad ska man titta efter? Det är min första egna hund.
Kolla som sagt med prövotid, jag hade Nikka på prov i en månad (fast efter två veckor hade jag bestämt mig). Och SKRIV PAPPER och veterinärbesiktiga!