Ja, halvbra är rätt okej. Varit halvbra idag också men ändå bättre än igår för inte samma sorts ångest idag. Har pusslat nästan hela dagen för det svartnade framför ögonen när jag stod upp, men har lyckats gå lilla gräsplockarrundan med hundarna och där hade cirkusen parkerat så jag gick så nära jag vågade för att titta på djuren och det var trevligt. Fick akut klappbegär på kamelen men det fanns ingen i närheten så fick nöja mig med att titta (fast även om det hade funnits någon i närheten hade jag nog ändå inte vågat fråga).
Jag tror att min läkare börjar bli allmänt förvirrad för det är andra saker också som hon börjar blanda ihop, men det finns ingen möjlighet att byta. Och jag vill inte byta och behöva börja om, men eftersom hon snart kommer att gå i pension så måste jag ju. Fast hon har sagt att hon kommer inte bara att släppa mig utan vi ska lära känna den nya läkaren tillsammans och med mamma också om jag vill det.
Oduglig tycker jag dock fortfarande att jag är. Visst, det finns saker som jag är bra på, men vad gör det för nytta när jag inte klarar av livet?
Ja, clown är verkligen vad man kan kalla Yokan! Han är fem år fyllda nu så han har lugnat sig en del men herregud vad många gråa hår och skratt jag har fått av honom genom åren
Han har också gjort en fantastisk utställningskarriär och tanken är att ställa honom ett par gånger till och sedan får han gå i pension.
Här hittade jag honom en gång.
Tomat är det godaste i hela världen!
Ingen kommentar
Och det är några av hans priser man ser på väggen. Han har även någon pokal och plakett
Med sina honor i hagen och den nyutbyggda buren