Har knappt fått något gjort idag för jag är så fruktanvärt trött. Var och lämnade tillbaka bilen som jag lånat och köpte mat till mig, mormor och morbror, sedan gick jag hem och har nu faktiskt sovit en stund. Måste plocka gräs till marsvinen för höet är slut och hade behövt fixa en del på välkommenskyltarna, bestämma vilka marsvin som ska med och börja med dem osv. Imorgon kommer mamma så vi ska till tippen, sedan måste jag hämta hö och till min vän för att fixa det sista med välkommenskyltarna. Min morbror ville ha hjälp med sin cykel och jag fick säga ifrån rätt kraftfullt att jag Kan verkligen inte oavsett hur kort tid det tar, känns inte bra. På torsdag ska Ping till veterinären och ta bort dränaget och som det ser ut nu så finns det risk att hon utvecklar en böld nedanför dränaget så om det inte ser bättre ut imorgon måste jag ringa till dem och hoppas på att de kan ordna tid att öppna den för jag tror att vi bara har tid till sköterska. Jag är så trött
Förlåt för att jag inte svarar era inlägg, orkar inte just nu. Ögonen verkar iallafall ha klarat sig. Spolade med vatten när det hände, har nog aldrig varit med om något som gjort så ont som att få ättikan i ögonen, och nu är jag liite torr och skavig i ena ögat men nog inget jag hade reflekterat över om jag inte hade fått ättika i det