Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har klistermärken formade som marsvin. Först måla basfärg, sedan på med klistermärken, kladda på lite lack, dra bort och så är det klart! Så riktigt så duktig som det ser ut är jag inteAsså du kan till och med måla marsvin på dina naglar!
Jag kan inte ens måla enfärgat!
Heja dig - du är så otroligt bra!
Nu håller jag tummarna för att helgen blir lyckat på alla vis
Du är så otroligt duktig, men du får lite pepp ändå!Jag har klistermärken formade som marsvin. Först måla basfärg, sedan på med klistermärken, kladda på lite lack, dra bort och så är det klart! Så riktigt så duktig som det ser ut är jag inte
Tack! Kan behöva en massa tummar! Allting ligger på gränsen till katastrof hela tiden känns det som. Tex i morse fick jag upp och flytta bilen för att jag fått för mig att det var lördag idag så jag hade parkerat in grannen som inte kör på helgerna. Har killens bil så är inte van vid den och den är väldigt pigg så det hoppade iväg när jag släppte kopplingen, jag lyckades vrida tillräckligt på ratten för att missa väggen med typ en millimeter och sedan trampa på bromsen så den stannade lika få millimeter från en betongpelare. Och Ping. Ju mer jag tänker på det desto mer inser jag vilken tur vi hade att hon inte blev allvarligare skadad. Tänk om den andra hundens husse inte hunnit ta halsbandet och Ping blivit ruskad, eller om mammas tumme inte kommit i vägen, eller om husse inte hållit emot så Ping ben inte blev draget ur led när hennes tass satt fast i den andra hundens mun, att mamma inte blev allvarligare skadad osv i en evighet. Så ser hela dagarna ut, allting ligger på gränsen och hittills har jag klarat gränsen. Går bara och väntar på när det kommer att gå riktigt snett
Hatar den låten men tack ändå Killen brukar alltid "skrika" tänk positivt! Jag brukar köra på att hoppas på det bästa men vänta mig det värsta. Då är jag iallafall lite förberedd om det värsta händer och glad om det inte händer!Du är så otroligt duktig, men du får lite pepp ändå!
Lycka till, ha det så kulOch nu är det dags att stänga av datorn och packa det sista i bilen. Resfeber så det skriker om det! Jag brukar alltid ha en person med mig när vi åker långt men hon kunde inte denna helgen så det blir första gången jag åker så långt själv
Mycket vackert namn - Såfin!Marsvinen kommer nog inte att göra succé tyvärr men jag har förhoppningar på Dominik och Yokan iallafall. Finns chans att Såfin gör succé, men hon är ju inte min längre. Dock blir det väl jag som får äran om det går bra eftersom det är jag som gör alla förberedelser
Jag har velat ha ett marsvin som hetat Såfin jättelänge så det är lite tråkigt att när jag äntligen fick min Såfin så kom vi inte överens. För Såfin passade det dessutom extra bra då hon i stamtavlan heter Dirty AliceMycket vackert namn - Såfin!
Hårfagre hade varit ett bra namn också för marsvinen
Visst är hon bedårande! Skulle egentligen inte ha någon mer bebis eftersom jag planerar att para både Nathalie och Jackie men hon var så söt, och framför allt, hur lugn och cool som helst. Första utställningen, 2,5månader gammal och uppförde sig som om hon var uppfödd på en utställning. Satt i min hand, kollade sig omkring och mumsade paprika Hon är också väldigt speciell i utseendet. Hon har två crestar i pannan, en ridge från skuldrorna till rumpan, från skuldrorna till cresten växer pälsen framåt, tufty feet och pälsriktiningsfel på resten av kroppen Skulle jag få för mig att avla på henne så har hon också de, ganska ovanliga, färgerna jag försöker avla fram, men det är för tidigt för att ta några sådana beslut ännu.Så söt din nya är, @Lyan! Och så jäkla awesome du är som orkat ta dig igenom SM!
Räcker upp en hand.. Här har du en till.Asså du kan till och med måla marsvin på dina naglar!
Jag kan inte ens måla enfärgat!
Heja dig - du är så otroligt bra!
Nu håller jag tummarna för att helgen blir lyckat på alla vis
Tack så mycket alla!
Jag är helt slut nu och har haft jätteont i bröstkorgen varje dag. Tror att det är halsbränna/magkatarr för tidigare gick det över direkt jag tog novalucol men det gör det inte alls nu så jag får så ont att jag knappt vet var jag ska ta vägen. Lär väl vara i zombiestadie ett bra tag skulle jag tro
Fel tråd tror jagJag och Tinja har lekt mycket lydnad nu de senaste dagarna, och vilka framsteg! Plötsligt verkar fria följet sitta, och vi har jobbat på läggande under gång och så rutan! Jag har införskaffat små platta koner och så kör vi på ca 10 meters avstånd, och det går SÅ bra.
Visst, ibland trampar hon envist på konerna istället för sin target, meeeen det kommer vi träna bort
Du är i a f verklighetsorienterad ser jag.Fel tråd tror jag