Hur går det för "Jenny Jamtland"?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur går det för "Jenny Jamtland"?

Massor av grattis :banana: :bump: :bump:

Tack för att du skrev några rader så jag vet att allt gick bra!!

Har hon fått något namn än??

Kram Angelina

Som det känns så är det en Stina. Vi har inte bestämt oss helt för hur hon ska heta "officiellt", men hon kommer att kallas/heta Stina.

Jenny

Arrangerade äktenskap är inte tillåtna i Sverige, bara så ni vet, Sablar och Silverkedjan!

Stort grattis! Vad skönt att allt gick bra och var glad att amningen funkar. Om bara min amning ville funka skulle livet som bebismamma vara perfekt.

Stort grattis till dig med! Det tog nästan ett och ett halvt dygn (! ;) ) innan min amning kom igång. Lilla Stina och jag hade en orolig natt då hon var jättehungrig och inte fick åt sig någon mat. Efter den natten (som var hennes andra) så har hon skrikit i sammanlagt en kvart tror jag... Så jag har tur som en tok än så länge. I natt var hon lite sällskapssjuk, så då höll hon lite låda, men sen somnade hon snällt i babysittern vid tolv och sen har det varit lugnt igen. Underbara lilla unge! :)

Jenny

Jag hör också heeeeemskt dåligt... ;) Klart Freddy får första dejten och andra går till Eskil. Ska börja bearbeta barnafadern redan nu så han stoppar undan bössan... Han började vissla Magnus Uggla låten "Nu har farsan laddat bössan...." i samma stund som han såg att det var en tjej...

Jenny

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn När slutade era barn att växa, och hur mycket växte de på slutet? Min 13-åring är 175 cm och växer han 2 dm till så får han inte plats i...
2
Svar
37
· Visningar
1 527
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 950
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 826
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Hur gör man egentligen? Varför är det så svårt? Vår sexåring vill i stort sett aldrig gå och lägga sig. Nu är klockan efter 23 och hon...
2
Svar
39
· Visningar
3 210
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar