Hur går det för era 07:or?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur går det för era 07:or?

Okey! Ja men då förstår jag :) :)

Dreds är så jobbigt!! Amazing hade också väldiga lockar i svansen förut men nu är jag där med pälsglans och borstar nästan varje dag så nu är det mest ett lockigt/vågit svall :love: Manen har aldrig vart lockig men hängde som stripor så nu är den klippt och tjock :D

Lanzelot odlar dreads i både man och svans. När man väl borstat ut manen så står den som en sky kring hans taniga hals. Ser urlarvigt ut.

Haha kan tänka mig detta;) min plutts man ligger jättefult på båda sidor och det blev då inte bättre då jag tog och kapa av den, det är tur att den växer ut igen:angel:

En bild på min 17 månaders Amazing! :love: Hade vart en finare bild utan den förstora flughuvan vi lånat pgr att hon gillar att förstöra sina egna :grin: men ändå! :)

90645_1221244260.jpg

Ja o min har börjat lägga på hullet riktigt bra :D:D

Min är alldeles lagom nu, men snart får jag nog börja stödutfodra honom. (han går fortfarande ute)

Vet du om dom har några löshoppnings kurser på jordhammar? Fast dom kanske bara är för 2-åringar?

Ja jag stödfodrar för fulla muggar! :D:D Ja Lotta W har kurser! Älskar henne :) Vi kanske kan tjata om att få ha en egen liten grupp för de som inte ännu fyllt 2-2½ ? :D:D För jag ska snart börja löshoppa min lilla :):)

En bild på min 17 månaders Amazing! :love: Hade vart en finare bild utan den förstora flughuvan vi lånat pgr att hon gillar att förstöra sina egna :grin: men ändå! :)

90645_1221244260.jpg

va fin hon var. Syns verkligen att hon har växt:laugh:

Hur hög är hon nu?

Ja jag stödfodrar för fulla muggar! :D:D Ja Lotta W har kurser! Älskar henne :) Vi kanske kan tjata om att få ha en egen liten grupp för de som inte ännu fyllt 2-2½ ? :D:D För jag ska snart börja löshoppa min lilla :)

Ja hon är så bra:laugh: Det vore kanon tar typ 20 min för mig att köra dit. Ja jag tänkte pröva nån dag, måste bara köra upp nåra hinder från hoppbanan för jag vågar inte löshoppa där nere:)

Ja för mig också ungefär :D Vart bor du? :) Tycker i alla fall att vi anmäler oss i samma grupp när det är dags :D Alltid kul med folk man "känner" :)

Ja för mig också ungefär :D Vart bor du? :) Tycker i alla fall att vi anmäler oss i samma grupp när det är dags :D Alltid kul med folk man "känner" :)

Jag bor i Ljungskile, men hästarna står i backamo typ eller lite mer åt svenshögen till:)

Ja, det får vi göra:) Vet du om det är nån som kommer hålla tömkörningskurser?

Min är 15 månader och bara 150 hög, men jag håller tummarna för att han börjar växa så det knakar snart:bump::bump:

Det gör han säkerligen! :D:D Det vet jag faktiskt inte men jag funderar på att köra min lilla hem till Mimmi om du vet vem det är? Hon är en av de duktigaste jag vet på det mesta! (Hade bla henne på gymnasiet) Hon är grym på att lära ut tömkörning! :) A jag bor i Stenungsund så jag kan i prinsip (om jag är hurtig, har faktiskt gjort det 1 hela gång :D) cykla till Jordhammar :)

*kl*
Har inte fått mina bilder av mor än, men det var inte mycket att visa upp heller :p mor är visst ingen mästerfotograf - och jag var för nervös för att posera :o:grin:
Anyway...

Mätte min fröken idag och tyckte mig få det till 151... (vad tror ni om vuxenhöjd baserat på detta!?)
Annars allt bra, hon är snyggast av alla och ha humör tösen :devil:
Och muttar över att matte bara gnäller och bråkar....:angel:

Kram från Sandra och Tuva.

Senast ändrad:

Appropå humör, Amazing har två virvlar i pannan (en mitt i pannan och en i luggen), är fux, sto och har MYCKET egen vilja :grin: Men så länge jag är ledaren är det lungt :love: Tror på att ett sto måste ha "lite jävlar annamma" i sig för att kunna klara sig bra på tävlingsbanorna, mot större och fysiskt starkare hingstar! :)

Annars är hon världens goaste och alla älskar att hon är så kelig och mysig när man fixar med henne :)

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka