Hur går det för era 07:or?

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare horsewhisper
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 122
  • Visningar Visningar 74 584
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur går det för era 07:or?

Tack då förstår jag. Min lilla fröken sätter ju päls à la isbjörn, så jag tvivlar att hon kommer att behöva täcke.

17912979.jpg

Däremot så har jag några gamla täcken från mina tidigare fjordhästar, de hade 125 cm i ryggen. Ariel blir nog större, men skulle hon frysa fungerar ju de täckena än så länge.

Jag oroar mig främst för när hon faktiskt kommer att behöva täcke (som vuxen), jag har svårt att se hur det skulle fungera i en lösdrift. :crazy:

Den här tråden har jag helt missat!

Bidrar med en bild så får ni gissa ras (från förra året men han ser så rolig ut, som ngt sorts urtidstroll) :rofl:

18062021.jpg

Senast ändrad:

Vad söt han är :)

Jag har inte skrivit på ett tag, men i tisdags fylla Namir år, så när är han stor :) Vi gör inte så mycket, han ska vaccineras imorgon ska bli spännade :crazy:
Planen är att han ska gå kvar i Haväng med andra unghästar, dock ingen han går med nu. Så de blir kastering i slutet av september.

Vilken snygging! :love:

Vad är det för stam?

är det ingen som vågar gissa vad min lille är för ngt ;)
Jag tar inte illa upp, jag lovar ;)

Tycker att han är supersöt. Är det kortet från när han kom? Han ser ju ut som en islandshäst på den bilden. :idea:

Nä, det var ff med trygga mamma hemma på gården, tror inte han var så gammal där!

Islänning skulle man absolut kunna gissa på, fler gissnignar?

KL

igår rakade jag nacken o klippte bort oönskat hår utanför öronen o det pyysse lilla hpvskagg min lilla dam hade, inför utställningen imorgon, rakningen gick över förväntan, stod still o njöt nästan...men sen när jag skulle klippa tussar som hänger utanför öronen med saxen så blev det annat ljud i skällan, men hon är så råolig, hon står helt stilla men svänger o flänger runt med huvudet men rör inte på hovarna...
klippt blev det iaf.
har ingen bild nu, men bilder kommer tas imorgon så då får ni se hur det ser ut!
hoppas det bara slutar regna, för här vräker det ner nnu...

Ser jättefin ut,kollade på hemsidan och trol. var mitt sto där samtidigt som ditt:)

KL

Idag är Toby, tinkern, på utställning. Håll gärna en tumme för honom att det går bra.

De andra killarna blev lite ledsna när Toby åkte men han kommer ju tillbaka.

Skulle gärna åka på utställning med Lanzelot men vet inte om han skulle uppföra sig lika bra som Toby som är mycket lugnare. Lanzelot den fjollan skulle säkert svimma av alla nya intryck.

*kl*
Mina små rumpestumpar är fortfarande på sommarlov men promenixerna kommer dom inte undan! och så har vi varit och badat! de va tydligen en super hit!!

Och de alldagliga då som att lyfta hovarna bli spolade osv. =)

22502044.jpg

Jamen ponnykorsning då? :) Eller ren ponny? Fjording? Han är underbar! :love:

Haha, ja, det är faktiskt en fjording! Men jag tycker det kortet är så himla roligt, han skulle kunna vara vad som helst :rofl:
Typ korsning dammtuss, grådvärg, troll och raggsocka! :rofl:

jag vill inte vara petig, men det finns en "gissa rasen"-tråd på Gnägg...

jag frågade bara för att jag tyckte den bilden var så rolig. Han skulle kunna vara precis vad somhelst och uppfödaren skulle skratta ihjäl sig av förslagen. Det var inte för att skapa en "gissa-rasen" tråd härinne.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Klippa hund

Hästrelaterat

Tillbaka