Hur går det för era 07:or?

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare horsewhisper
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 122
  • Visningar Visningar 74 584
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur går det för era 07:or?

Tack! :bow: Hon har varit lite si och så tidigare under våren, men just nu är hon oerhört jämn i kroppen. Det lär ju inte hålla i sig, men så är det ju med små bäbisar, de växer heeela tiden. :grin:

Visst är det så. Lanzelot rörde sig som en gud vid tre veckors ålder. Nu är det mest skit o pannkaka. Man tror nästan att man inbillat sig de där rörelserna, att det inte blir bättre än så är.:p

Bildbombning är heeeelt ok!;)

Vad är det för pappa till hingstarna?

Blir säkert en häftig häst med cob/pre-korsning.

Ja. :eek:

Men jag är inte dum och sitter upp själv först. :D
Det har jag andra till för! :angel: (Fast jag är redan medveten om att det kan bli dyrt, det där med inridningen... Hoppas dock att det mildrar lite att köra in henne först...)

Annars så är ju jag värsta kamikazepiloten. Mig får man ju inte av i första taget.:devil: *peppar peppar*

Men när de är lite äldre så lugnar de sig ju förhoppningsvis. Hoppas jag iallafall vår drama queen Lanzelot gör. Han är en liten sprättig hoppa. Inte direkt cool.

Är van vid Ellas dumheter. Hon bockade ju för att sadlarna inte passade.

Lanzelot ägs ju av lillasyster. Hon har låååååååånga ben. Hon får rida in Lanzelot.

Det är synd om Lanzelot.:cry:

De andra killarna låter honom inte vara med och han är ju så mesig och vek att han bara går undan och håller sig för sig själv. Så här vill jag inte se honom hela sommaren.:(

Ni som har mer erfarenhet av hingstbete, hur skulle ni göra? Låta dem vara, ta dit en ny lite mesigare kompis eller ta bort den nye killen som ställt till det?

Bildbomd på Pix :love:
20597866.jpg

20597867.jpg

20597965.jpg

20597966.jpg

20604103.jpg

"Plats i korgen eller Lanzelot övar sig på cirkuskonster?"

Vilken bild!!!:rofl: Vad tänkte hästen på:D Ser ut som han poserar..

igår fyllde mitt troll 1 år!
jag mätte henne o hoppas det blev fel, då hon bara var 133 cm...
hennes födelsdag firas imorgon genom att vi åker på hennes första utställning på Kumla internationell show dessutom!
fler bilder kommer då
20688328.jpg

20688325.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka