Sv: Hur går det för era -05'or #9
Jo så här, jag har alltid förknippat dig med westernryttare... arab.. lång man
och sen tror jag att de va någon som hade en avatar som var väldigt lik din när jag hängde på westernforuet här inne förut..
Hur som helst så var det en väldigt kort sekvens.. Jag drömde att du red en plessure tävling (tillsammans med ett annat ekipage varav hästen var skäck) och jag satt på läktaren och tittade och du red bort längs långsidan och jag tänkte att jag satt och hejade på dig. Du red bort över kortsidan och sen när du ridit nästan hela långsidan så tvärstannar din häst och kastar in dig med huvudet före i sargen!
Det gick JÄTTE dåligt och en man hoppade direkt ner till dig från läktaren för att ta hand om dig som låg avsvimmad och i hans armar fick du ordentliga kramper och började skaka riktigt rejält.
Här vaknade jag.
Jag skriver rakt av min drömbok så får du tolka själv
(ursäkta stavfelen) ^^
Häst Betydelsen av en dröm om en häst eller hästar beror på innehållet slås upp. Generellt kan man dock ge följande vägledning: En dröm om att se hästar spår en period med allmänt välbefinnande. Om drömmen handlade om du bar rädd för djuret, tyder det på oro för ett borttappat eller förlagt viktigt papper eller föremål.
Att drömma om att rida på (eller sitta på) en häst tyder på kommande statushöjning, men om du blev avkastad (eller föll av), måste du ta idu med en rival, som fösöker motarbeta dig. En häst som sparkar bakut, är ett förebud för oväntat motstånd för någon plan du har för närvarande. Att bli sparkad av en häst varnar för självbelåtenhet. En dröm om hästar som slåss, är ett förebud för bekymmersamma underrättelser angående en vän. Att drömma om en häst som blir skodd, är ett omen för oväntade pengar. Att handla med hästar varnar för svek från någon du litar på. Att torka av eller rykta en häst förebådar tursam spekulation. Fördelaktiga nyheter förutsägs om drömmen handlar om att se ett föl och särskilt tursamt, om det är tillsammans med stoet.
Hästar som galopperar eller tävlar, spår snar framgång. Att se en hästsko i drömmen är ett omen för allmän tur; att hitta en förebådar rikedom och/eller framgång bortom dina vildaste förhoppningar.
Färgen måste också tas med i tolkningen av en hästdröm och betydelsen modifieras enligt följande. Svar betecknar förseningar, Vit förstärker det positiva Grå tyder på tidigare svårigheter,
Fux eller käckig har med förvirring att göra. Brun rör intelelektuella strävanden och gulbrun eller gulvit har med kärleksaffärer att göra. Se också Betsel och Sadel.
Kramp
En oväntad belöning för tjänster i det förflutna förebådas av en dröm om att ha kramp.
Men nu ska de ju sägas hela tiden om att de är handlar om att man drömmer om sig själv och så var det ju inte så de kan ju gå lite i stöpet där ^^