Sv: Hur går det för era -05'or #8
*kl*
Var ett tag sedan jag skrev. Varit väldigt mkt nu, med allt. Skolans höga tempo, dålig motivation till plugg, pojkvän åkt till Afghanistan, häst som testar mig och behöver massa motion och sysselsättning eftersom han inte har möjlighet att röra sig i hagen, extrajobb (telefonintervjuare) som ringer och tjatar på att jag måste jobba annars får jag inte vara kvar i deras register. Dessutom skäller min lärare på högskolan på mig att jag inte gör "läxorna"
.
Så har tappat gnistan lite.
Men den 23 dec ska jag äntligen träna för min instruktör igen. Jag behöver verkligen det, få fram honom lite, då han fått lite dålig bjudning senaste tiden. Har bokat en i stallet för att filma, så hoppas det blir så!
Stackarn har inte varit ute i skogen på evigheter, och nu har första snön kommit = isgata under allt och ca 2-5 cm snö.
Idag har jag för övrigt hämtat min nya sadel på posten
. En beg, men ny för mig ju
. Första gången jag beställer en sadel, och över nätet av privatperson, men är mycket nöjd, den är jättefin! Så härligt att det finns ärliga människor!
En Edinburgh Elit blev det, imorgon är det provdags (har testat en lika dan innan på honom).