Sv: Hur går det för era -05'or #7
Min har växt ganska mycket (har nu växt om mej) Han är ett halvblod, E: Camaro M (som är 1.65) UE: Cortez (som är 1.72) Det var ett tag sedan vi mätte honom, men förra hösten var han 1.65, men nu är han säkert 1.69. Men det får vi se på kvaliten
Fick kommentar senast idag när jag red *Men hjälp vad han har växt, han måste ju växt minst 1dm* Men riktigt så mycket tror jag inte att det är, men vi får se. Han börjar se lite mer färdig ut i kroppen nu, tidigare var han mer överbyggd, men nu är han mer i uppförsbacke, men jag kan tänka mej att han växer någon cm till.
Idag känns det förövrigt som att vi har tagit ett steg framåt också. För det första så kunde jag idag sitta upp, när vi var vid ett ridhushörn, tidigare har jag tagit med mej pallen och ställt oss i mitten av ridhuset för att han inte ska känna sej inträngd. Och sedan har det hänt väldigt mycket med galoppen, han orkar bära sej själv nu, och han är mycket mer vändbar, och börjar få ihop galoppen lite. Han har verkligen varit supertrevlig att rida nu på senaste (peppar, peppar), och igår provade jag rida för en ny dressyrtränare och
till henne, jag har alltid tyckt om hennes sätt att tänka på och rida på, och nu gillar jag det ännu mer.
Jag blev inspirerad av oanki.
Cesar hösten 08
Cesar förra helgen