Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
lite bilder bara för att jag älskar henne så dant och inte kan låta bli att skryta om henne
(jag hoppas ni har överseende)
glömde tillägga, hon har även växt 1,5 cm!!! så nu är hon 151,5!!
![]()
![]()
![]()
Jag har också cobbar, 2 st! Valacker, 2 och 3 år.
Ska börja sitta på 3-åringen till hösten, de har varit ganska sena båda två.
Vad är det för stam på din kille? Berätta gärna lite om honom, alltid kul att höra om lite andra cobbar.
Jag tränar också för CD, han är toppen! Har varit på arrangerade kurser och som veckoelev på Hällekis förra sommaren, med en häst som numera är såld.
CD hade ju en jättefin cobhingst som tyvärr dog i vintras, han du se honom?
Berätta gärna hur det har gått för er på Hällekis när du kommer tillbaka![]()
nej det skulle jag aldrig göra än! Det är på tok för tidigt! Min dam motionera som mest 3 dagar i veckan, någon enstaka gång 4, men då är det nog bara promenader och inget riktigt jobb.
så min går, 3 ggr i veckan ca 20 min per gång, och offtast mindre.
Tänk på att de faktiskt växer fortfarande!
Nu har jag äntligen lyckats få någon fota när jag rider!!
så här kommer en presentation och sen en bildbomb eller 2
Pselma, arabsto E:Magnum Psyche U:Artemis UE Borneo!
Hon är utställd med guldpoäng och hon van turbocupen 2007.
Hon är körd ca 15 ggr, riden ca 12 ggr.
kan alla gångarter.
Planen med henne är att tävla lite dressyr och lite hoppning, hon ska vara välutbildad och sedan rikta in oss helhjärtat på distansen!
Idag gick turen jätte bra! vi hade lite problem med galoppen innan hon åkte iväg till hingsten, men nu har hon upptäckt att det är ju faktiskt skit kul att galoppera! hon tog varje tillfälle hon fick att galoppera efter första galoppen!
eftersom vi skulle göra en ny presentation så kommer detta inlägg att vara ridbilder i och nästa där man bara ser hur vacker hon ärJag blir mer och mer kär för varje dag!!
![]()
tycker hon får in bakbenet väääldigt långt under sig här, eller är det bara en synvilla? tycker ni det ser bra ut?
![]()
![]()
och en bild där hon böjer på nacken (ja för form är det då rakt inte iaf)
![]()
Nu är det så att sadeln gled fram under ridturen (bilderna är tagna i slutet av ridturen) därav glider även mina skänklar fram eftersom det blir obalans i sadeln. Men visst ser hon glad ut?!![]()
Är det någon som rider sin 3 åring fullt ut nu? ca 5 dagar i veckan?
Kram Lollo![]()
Är det någon som rider sin 3 åring fullt ut nu? ca 5 dagar i veckan?
Kram Lollo![]()