Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
då är han kanske inte så redo som du tror
men då vet du vad du behöver öva på iaf, och det är alltid bra med utmaningar, då håller man sig sysselsatt![]()
Min tjej har semester och går på bete nu. Hon har gått på bete sen i maj. Hon va då färdig för 3 års test men fick tyvärr nässelutslag och vi fick avstå. Hon har dessutom blivit dräktigoch det är meningen att jag ska börja sätta igång med henne igen i augusti. Då ska hon få gå i skogen och ha det bra tills hon ska bli mamma i slutet av april nästa år. Har tänkt aktivera henne sucessivt tills vi kommer upp i 3 - 4 ggr/ vecka. Men så ska hon också få vilopauser så klart. Men det är vad jag tänkt sen får vi se vad det blir. Det beror på hur hon tar det förstås.
reagera får självklart en häst göra, att skena är däremot helt uteslutet i min värld! Det är livsfarligt! tänk om det hade legat gammal taggtråd i gräset? för det gör det på många ställen!
fattar inte att folk bara kan lämna taggtråd där de står
Det enda min dam reagerar på är stora stenar, de äter hästar, hehe eller ja hon sneglar på dem och kan ibland gå lite på tvären, men mer blir det inte, i övrigt har hon aldrig reagerat på nåt utom att hoppa till lite när en fågel flög upp framför nyllet på henne, men det är fullt möjligt att jag hoppade högre än henne då
jag har oxå en löjligt lugn 3 åring, min tränare säger att det är inte är en häst jag har utan en ko![]()
Måste bara fråga vilket Active Stable du står på...är det, det utanför Nossebro/Vara hos Birgitta?