Hur gamla var ni när ni började rida?

ungefär 2½ år. Fick shettis när jag fyllde tre. Kommer från hästfamilj
banana.gif

Senast ändrad av en moderator:
Jag började rida regelbundet när jag var sju, men innan dess hade jag suttit på hästar och fått rida, men när jag satt på en häst för första gången var jag inte gammal
(15 år nu)
biggrin.png

jag var 6år när jag började på ridskola åsså red jag där tillls jag var 8 då gjorde jag ett uppehål åsså började jag på ridskola igen.
sen fick jag en foder häst när jag var 12 sen var jag medryttare på två hästar åsså när jag var 13 så fick jag min första häst Tabasco
love.png
då slutade jag på ridskola och började rida western med Tabasco
två veckor efter att jag fick Tabasco köpte jag en pålle till
roflmao.png
en liten fet och sur shettis! men han är världens goaste och sötaste som finns ,efter Tabasco
cool.png

vi har hat ponny ända sen jag va bebis å nu är jag snart 14 år å äger en egen ponny nu..jaf´g red i stort sett sen jag va 1 :D :D

Jag började på ridskola när jag var 7år gammal och har ridit och hållit på med hästar ganska regelbundet sedan dess. Är nu snart 22år.

Hej!

Jag var väl ungefär 2 år när jag började rida lite smått. Tjatade sen konstant på mina föräldrar fram tills jag var 4 år och då fick jag min första häst, en shettis vid namn Tummeliten!
Har haft egna hästar från den dagen och ska snart fylla 28!!

Jag var 7, började på ridskola och red där i ca: 6 år sen flyttade vi, började på ridskoaln här i stället och har ridit där till och från i 6 år.

började på ridskola när jag var 6 och red där tills jag
var 14.Sen så började jag rida andras privathästar tills
nu (är 16)!

Jag började rida på ridskola när jag var sju år gammal. Mitt livs bästa beslut! haha

Liknande trådar

Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och...
2
Svar
33
· Visningar
2 189
Senast: Idaw83
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
442
Senast: Lavinia
·
Hemmet Har ni tips på bra lakan? Vill inte ha silkiga, mjuka och sladdriga lakan utan såna som är mer som gamla bomullslakan man kunde stärka...
2
Svar
23
· Visningar
1 011
Senast: Badger
·
Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är...
2
Svar
20
· Visningar
1 279
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka