Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag började rida regelbundet när jag var sju, men innan dess hade jag suttit på hästar och fått rida, men när jag satt på en häst för första gången var jag inte gammal
(15 år nu)
jag var 6år när jag började på ridskola åsså red jag där tillls jag var 8 då gjorde jag ett uppehål åsså började jag på ridskola igen.
sen fick jag en foder häst när jag var 12 sen var jag medryttare på två hästar åsså när jag var 13 så fick jag min första häst Tabasco
då slutade jag på ridskola och började rida western med Tabasco
två veckor efter att jag fick Tabasco köpte jag en pålle till
en liten fet och sur shettis! men han är världens goaste och sötaste som finns ,efter Tabasco
Jag var väl ungefär 2 år när jag började rida lite smått. Tjatade sen konstant på mina föräldrar fram tills jag var 4 år och då fick jag min första häst, en shettis vid namn Tummeliten!
Har haft egna hästar från den dagen och ska snart fylla 28!!
Kropp & Själ Har remissen gått per post, vilket jag tycker låter mest troligt, eftersom den inte kommit fram första gången?, så får man ju räkna med...
Trädgård & Växter Svarar mig själv lite.
Kollade med släkten men de minns inte denna typen av sopkärl trotts att släktingar bott i området.
Däremot fanns...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.