Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Var 2 År när jag travde första gången I Allefall.. Sen vid 4-5 År var det väl ridskola O Hos min mammas kompis! Sen när jag var 6 år fick jag min första
När jag var sex började jag rida på ridskola... fyra, elelr tre, år senare tävladade jag för första gången i hoppning´(40 cm!!!!!!!) och fick då en andra plats. Nu har jag ridit i sju år och tävlar LD/LC.
jag har ridit regelbundet sen jag var tio år, innan dess hade jag ridit ett par terminer på en 4H-gård där jag minns att de försökte lära mig skänkelvikningar och sånt, jag var 6 år, nybörjare och minns inte så mycket överhuvudtaget
...
Just nu hoppas jag bara på att jag kommer fortsätta till hösten...
Hundavel & Ras Jag har sagt det tidigare, jag _antar_ att SKK valt sina illustrationer av vad som är ok och inte ok baserat på den BOAS-forskning som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.