Hur gamla var ni när ni började rida?

11 år när jag började på ridskola. Är 35 idag och har ridit regelbundet ... lektioner, sköthästar, egna hästar ... i alla år.

ja började när jag var sju..satt på en häst första gången vid tre-årsåldern...

ja började på ridskola när ja va 5..men ja red lite på shettisar något år innan det..
roflmao.png

Senast ändrad av en moderator:
Jag började när ja va 12 år.....
bounce.gif

Jag har alltid ridit. När jag var 1 år red jag d-ponny framför mammas kompis. När jag var 2½ fick jag en shettis.
bounce.gif

Var 2 År när jag travde första gången I Allefall.. Sen vid 4-5 År var det väl ridskola O Hos min mammas kompis! Sen när jag var 6 år fick jag min första
love.png
love.png
love.png
!!!

hej!

När jag var sex började jag rida på ridskola... fyra, elelr tre, år senare tävladade jag för första gången i hoppning´(40 cm!!!!!!!) och fick då en andra plats. Nu har jag ridit i sju år och tävlar LD/LC.

cool.png
Kjam
cool.png

jag har ridit regelbundet sen jag var tio år, innan dess hade jag ridit ett par terminer på en 4H-gård där jag minns att de försökte lära mig skänkelvikningar och sånt, jag var 6 år, nybörjare och minns inte så mycket överhuvudtaget
unsure.png
...
Just nu hoppas jag bara på att jag kommer fortsätta till hösten...

Jag börja när jag var 4år gamal nu är jag 11
biggrin.png

--------------------
love.png
Blondes have more fun-haflinger citat
love.png

ungefär 5 år var jag när jag bröjade rida för första gången.
bounce.gif

När jag va fem år när jag red min första lektion.... har haft uppehåll i ett år då jag bröt armen när jag hade trillat av en häst
smirk.png

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
300
Senast: Lavinia
·
Träning Hej, Har letat & letat efter någon form av träningsresa. Jag tänker som upplägg att det erbjuds boende, med frukost eller samtliga...
Svar
1
· Visningar
159
Senast: Jeps
·
Hemmet Jag har kommit över några fina gamla trämöbler, uppskattningsvis från senare delen av 1800-talet. De är rejäla och (så gott som) hela...
Svar
3
· Visningar
285
Senast: MML
·
Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
885
Senast: Roxy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.