Det låter så gammalt!Jepp. Jag fick ett brev på posten när jag just fyllt 30. "Du är nu i yngre medelåldern och vi skickar ut detta brev ...bla bla bla ..undersökning."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter så gammalt!Jepp. Jag fick ett brev på posten när jag just fyllt 30. "Du är nu i yngre medelåldern och vi skickar ut detta brev ...bla bla bla ..undersökning."
Helt begripligt!Jamen samma här! Känns som att jag blir mer mig själv för var år som går. Om det är begripligt?
Jag känner likadant! Jag har aldrig mått så bra som nu, varit lika entusiastisk och haft så roligt! Jag är alltså 60. Känner mig inte ett DUGG gammal. MEN - när jag fyllde 60 slog en slags insikt ner som en bomb - om 20 år är jag 80. DET är gammalt, om jag ens får leva så länge. Går jag 20 år tillbaka i tiden, pja, det var ju typ häromdagen. Så fort FÅR DET INTE GÅ!!! Jag har ju tiotusen roliga saker jag ska hinna med!!! Hallå, bromsa tiden litegrann så jag hinner!Jamen samma här! Känns som att jag blir mer mig själv för var år som går. Om det är begripligt?
Jag förstår det! Jag tror jag kommer känna likadant framöver.MEN - när jag fyllde 60 slog en slags insikt ner som en bomb - om 20 år är jag 80. DET är gammalt, om jag ens får leva så länge. Går jag 20 år tillbaka i tiden, pja, det var ju typ häromdagen. Så fort FÅR DET INTE GÅ!!! Jag har ju tiotusen roliga saker jag ska hinna med!!! Hallå, bromsa tiden litegrann så jag hinner!
Jag känner likadant! Jag har aldrig mått så bra som nu, varit lika entusiastisk och haft så roligt! Jag är alltså 60. Känner mig inte ett DUGG gammal. MEN - när jag fyllde 60 slog en slags insikt ner som en bomb - om 20 år är jag 80. DET är gammalt, om jag ens får leva så länge. Går jag 20 år tillbaka i tiden, pja, det var ju typ häromdagen. Så fort FÅR DET INTE GÅ!!! Jag har ju tiotusen roliga saker jag ska hinna med!!! Hallå, bromsa tiden litegrann så jag hinner!
En positiv biverkning är väl i och för sig att jag inte slösar med min dyrbara tid lika mycket nu som jag tyvärr gjorde när jag var 20 - 30. Nu känns varje år väldigt dyrbart.
Men vad baserar du det på? Hur exakt skulle skillnaden mellan 50 och 60 manifestera sig? Jag fattar inte. Du verkar ju bara gissa åldrar hur som helst. I och med din enorma förvåning bör du ju dock anse att de där tio år är JÄTTESKILLNAD så det vore intressant att veta vad exakt det är.Men iaf "den" Lena trodde jag var typ 50 år gammal
Så jag är inte den enda?Glömde du bort din ålder? Det gör jag med jämt när nån frågar måste jag alltid tänka till en hel sekund först.
Haha! Men jo, med tanke på att jag var 15 år när jag började rita Mulle, och det var 1972, så...... Så stämmer det nog. Men jag hade gärna varit 50 och haft 10 år till på kontot!Nu kanske du inte är "den" Lena Furberg iof (Mulles mamma alltså). Men iaf "den" Lena trodde jag var typ 50 år gammal
Vad är det med mig och att tro att alla är yngre egentligen?!
Men kul att du trivs så bra med din ålder iaf!
Det stämmer på mig åxo .Känner mig mer säker och avslappnad nu än när jag var yngre runt 20 och det känns som man har mer koll på läget och mer säker på det man gör ..Det kanske kallas livserfarenhetPrecis så känner jag.
Jag blir säkrare och tryggare för varje år.