Jamen samma här! Känns som att jag blir mer mig själv för var år som går. Om det är begripligt?
Absolut begripligt för så känner jag också!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jamen samma här! Känns som att jag blir mer mig själv för var år som går. Om det är begripligt?
När man är 18 rimligtvis.För mig handlar det nog mer om att jag trodde man var vuxen när man blev 27 och jag känner mig inte speciellt vuxen. När blir man vuxen liksom. På min dotters leksaker står det ibland "får endast användas i vuxet sällskap" eller liknande och det känns bara så fel.
Mitt liv har bara blivit bättre från det att jag var tjugofem.Jamen samma här! Känns som att jag blir mer mig själv för var år som går. Om det är begripligt?
Har bara så sjukt svårt att identifiera mig med ordet vuxen. Myndig ja.När man är 18 rimligtvis.
Inte alls flummigt tycker jag! Jag känner samma sak verkligen .Ja absolut! Det är som att bilden av mig själv blir mer klar och tydlig liksom. Det känns också som att jag gör mer aktiva val kring mig själv, jag glider inte bara med relativt min uppväxt utan jag reflekterar mer och funderar kring hur jag vill vara, hur jag vill reagera på saker som händer osv. Flummigt kanske
Snart börjar alla beskriva hur unga alla alltid tror de är och att de alltid får visa leg på systemet .
Det har vi nog alla fått göra.Fick minsann visa leg för att få köpa Red Bull på ICA
SäkertDet har vi nog alla fått göra.
Det där är ju så konstigt. Varken jag själv eller nån av mina tjejkompisar tyckte/tycker att en ~ 5 år äldre kille var nån direkt åldersskillnad, alltså även när vi var runt 20. Inte gick vi och sa att vi var inne på "äldre killar". Men väldigt många killar verkar anse att så fort tjejen är äldre än killen så är det en grej .Härom dagen förklarade en kille att han var inne mer på äldre tjejer. (Han syftade på mig. Det fattade jag inte.) Han är 23 och jag 29.
Det var något av ett uppvaknande.
Äsch orkar inte. Raderat.Fast @Dressyrtjejen_97 bor i Sverige.
Att klicka i 35-40 gav mig nästan en ålderskris.
Medelålders 30-50 år...Jag tror du har fel. Vi är nog flest medelålders. Det vill säga 30-50 år. Ska bli spännande att se om undersökningen visar det.
Men menar du alltså att du tror att de flesta är så unga?
Du är ju med i ganska många trådar och borde väl märka på "samtalen" att de flesta har jobb, barn, hus och så vidare.
Det var hennes inlägg jag skrev om.Äsch orkar inte. Raderat.
Jepp. Jag fick ett brev på posten när jag just fyllt 30. "Du är nu i yngre medelåldern och vi skickar ut detta brev ...bla bla bla ..undersökning."Medelålders 30-50 år...