Hur förklarar man för sambon att man köpt..

Sv: Hur förklarar man för sambon att man köpt..

Kul tråd, skönt att det gick bra :D Extremt vacker katt du har skaffat:D

får man fråga hur mycket den kosta ?;)

Förhoppningsvis var frågan till dig, för jag vet bara att dom brukar ligga på mellan 8000:- och 18000:-. En britt kostar bara 6000:- och då är den extrautrustad! Pälsen ingår :idea:

Jösses. Tänk att kliva in trött efter en heldag och möta en sån där helt oväntat i hallfönstret som blänger på en och roterar med parabollöronen... Jag skulle nog skrika ganska högt tror jag... :o Felåt... :p

Sen skulle det ta fem minuter minst innan jag ser att det faktiskt är en katt.

Samma här, jag hade skitit knäck i spiral :eek:

Ni får ursäkta, men jag tycker de ser lite läskiga ut. Skulle verkligen behöva träffa en tror jag... :crazy: De blir säkert söta efter ett tag, men just nu så känner jag bara..... att jag inte skulle kunna sova. Jag skulle drömma mardröm, vakna o dö av skräck :crazy:

:rofl: Så fula är dom inte. :D

Sur tösabit som precis fått skäll för hon badade i kattlådan. :D

Hur kan du tycka att så vackra katter ser otäcka ut gosigare kissar finns det inte

bbf.jpg

bbg.jpg

:devil::D

:eek: Jahapp, mardrömmar var det ja :eek: Mamma mia, hade jag sett den synen när jag vaknade mitt i natten hade jag kissat på mig :o

Måste bara väcka denna underbara tråden till liv igen minns att jag satt och följde den intensivt:D..

För ungefär ett halvårsen lät det ungefär såhär när jag ville att vi skulle skaffa en katt som Daniel möjligtvis kunde tåla:

"över min döda kropp att det kommer in en nakenkatt här!"

I somras sa jag bara helt enkelt "någon gång i mitt liv ska jag ha en sphynx, bara att välja när.. Och här är hon nu.. Luna!

Och med sin något hårigare bästa vän Juno..

När jag är ute med min lurvfia i koppel är det sedan ett himla letande i pälsen efter fästingar, så snacka om praktist med en nakenkatt :D

Åh jätte söt!:love:
(den lurviga med! ;))

Själv letar jag fodervärd till min busfia, då tiden inte räcker till.. :(

Åh, vad tråkigt! :(
Jag och karln har alltid älskat Sphynx-katter, det ska definitivt bli en sådan i huset någon gång. Har en ragdoll just nu som skriker efter sällskap, surfar runt på hur många rassidor som helst. Man skulle ju vilja ha en av varje sort :love:.

Haha, jag har inte sett den här tråden förut.
Vet i alla fall vad jag INTE ska visa sambon :angel:

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 288
Senast: lizzie
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 278
Senast: WildHorse
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 425
Senast: alazzi
·
Katthälsa Sedan några månader har en okastrerad hankatt med halsband hängt runt i de olika stallen i min by. Den sista 1 1/5 månader eller så har...
2
Svar
25
· Visningar
2 719

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka