hur fixa man på stc !!???

zazza girl

Trådstartare
min gamla häst stå kvar på stc sida men hon lever inte längre... så hur gör man för att ändra det... eller ska dom göra det själva... ???
:confused:

Sv: hur fixa man på stc !!???

Kvar kommer hon alltid att stå,men om du ringer o talar om att hon är död skriver dom in det.

oki.. men ska inte skakteriena förmedla dom att dom hatagit bort henne...????

Går även bra med mail, det gjorde jag på allihop förra året.

oki.. men jag kommer inte ihåg när hon åkte ... men ska dom ha det..???

Nä, det spelar ingen roll, i bland skriver de ut år men inte alltid.

oki... ha funderat på en annan sak .. hon ha lämnat två avkommor och den ena vet jag va den e .. men den andra vet jag inte.. hur kan man göra för att hitta den ...????

Är hennes avkommor registrerade så står de med på hennes sida på stc/atg under fliken "avkommor".

oki..... få kolla där .... skulle va roligt att få tag på den andra....

Liknande trådar

Utrustning Tjo, hästarna har sedan ifjol haft hönät med 4cm maskor från laxens, hållit bättre än det med 3,5 från gg, men börjar vara mer hål än...
Svar
0
· Visningar
153
Senast: Shixle
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 850
Senast: tara
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 113
Senast: Milosari
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
875
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross