Hur finner man modet att anmäla någon?

@Lena Furberg Hehe, jag knycklade till hans ansikte i fredags när han slog mig....han trodde nog inte denna människan Också var så bra på att slåss ;). Tyvärr blev jag värre skadad än vad han blev, men jag försökte iaf!
Du store tid!! Bra smockat, epi, men den här mannen måste åka fast! Vad är det som gör att det känns så svårt att uppge hans namn? Jag förstår om det är något nära och personligt som ställer till det, men alternativet är ännu värre. Känn hur hela Bukes samlade styrka och stöd står bakom dig!
 
Alltså jag älskar buke! Jag bor väldigt långt från TS så jag själv har inte möjligheten att göra sällskap eller så. Men en slant kan jag bidra med om det behövs.
Men tänk vad fantastiskt det är att så många erbjuder hjälp!
 
Jag har varit hemifrån några timmar och det är därför alla inte har fått svar, varken i tråden eller på pm (och fejjan, några har listat ut vem jag är. Svar kommer - när jag orkar! Jag lovar!). Men jag kommer att svara alla så fort jag bara kan, jag tror chocken har kommit ifatt mig och jag är mer eller mindre handlingsförlamad. Några timmar i stallet med min fina vän var precis vad jag behövde, jag skrattade till och med. Men sen kommer jag hem och då slår ångesten till. Trots att jag inte har sett svinet sen i söndags kväll då han körde förbi och kollade... (inte första gången, detta är en lång historia)

Jag har stoppat i mig en massa sömnmedicin så jag lyckas somna tidigt idag, dricker kaffe och klappar på min älskade katt. Och nej, ingen behöver vara orolig över att jag har tagit för mycket medicin. Min vän har alla mina mediciner och delar ut det till mig varje dag på uppmaning av min läkare sen flera månader tillbaka, jag har inte ens en panodil hemma.

Jag har suttit och väntat på att brottsofferjouren ska ringa tillbaka sen lunchtid. Får hoppas dom ringer tillbaka imorgon :(. Imorgon förmiddag ska jag vara på praktik, det känns rätt bra för då har jag något som kan skingra tankarna lite. Rensa rabatter, klippa lite gräs och umgås med goa arbetskamrater (för det kallar dom mig, det känns bra i hjärtat att vara omtyckt..) :).

Jag säger som @Malin_L , jag älskar buke!! Förstår ni hur fantastiska ni är?!?!?! Från alla håll och kanter i hela sverige erbjuds det hjälp, och det gör mig så otroligt glad och stolt över att vara medlem på detta forumet som i alla år (jag har varit medlem sen stallet-tiden) alltid ställer upp. Det är helt sanslöst!
 
@epi Det är du som är fantastisk! vi övriga är bara stöttepelare omkring att luta sig mot och få stöd av.
Skönt att du haft en bra energipåfyllande dag.
Hejja dig! :banana:
 
Jag har varit hemifrån några timmar och det är därför alla inte har fått svar, varken i tråden eller på pm (och fejjan, några har listat ut vem jag är. Svar kommer - när jag orkar! Jag lovar!). Men jag kommer att svara alla så fort jag bara kan, jag tror chocken har kommit ifatt mig och jag är mer eller mindre handlingsförlamad. Några timmar i stallet med min fina vän var precis vad jag behövde, jag skrattade till och med. Men sen kommer jag hem och då slår ångesten till. Trots att jag inte har sett svinet sen i söndags kväll då han körde förbi och kollade... (inte första gången, detta är en lång historia)

Jag har stoppat i mig en massa sömnmedicin så jag lyckas somna tidigt idag, dricker kaffe och klappar på min älskade katt. Och nej, ingen behöver vara orolig över att jag har tagit för mycket medicin. Min vän har alla mina mediciner och delar ut det till mig varje dag på uppmaning av min läkare sen flera månader tillbaka, jag har inte ens en panodil hemma.

Jag har suttit och väntat på att brottsofferjouren ska ringa tillbaka sen lunchtid. Får hoppas dom ringer tillbaka imorgon :(. Imorgon förmiddag ska jag vara på praktik, det känns rätt bra för då har jag något som kan skingra tankarna lite. Rensa rabatter, klippa lite gräs och umgås med goa arbetskamrater (för det kallar dom mig, det känns bra i hjärtat att vara omtyckt..) :).

Jag säger som @Malin_L , jag älskar buke!! Förstår ni hur fantastiska ni är?!?!?! Från alla håll och kanter i hela sverige erbjuds det hjälp, och det gör mig så otroligt glad och stolt över att vara medlem på detta forumet som i alla år (jag har varit medlem sen stallet-tiden) alltid ställer upp. Det är helt sanslöst!
Jag bor i Lund om du skulle behöva hjälp med något. Kan även erbjuda att bli attackpussad av en dobbis.
 
Jag har varit hemifrån några timmar och det är därför alla inte har fått svar, varken i tråden eller på pm (och fejjan, några har listat ut vem jag är. Svar kommer - när jag orkar! Jag lovar!). Men jag kommer att svara alla så fort jag bara kan, jag tror chocken har kommit ifatt mig och jag är mer eller mindre handlingsförlamad. Några timmar i stallet med min fina vän var precis vad jag behövde, jag skrattade till och med. Men sen kommer jag hem och då slår ångesten till. Trots att jag inte har sett svinet sen i söndags kväll då han körde förbi och kollade... (inte första gången, detta är en lång historia)

Jag har stoppat i mig en massa sömnmedicin så jag lyckas somna tidigt idag, dricker kaffe och klappar på min älskade katt. Och nej, ingen behöver vara orolig över att jag har tagit för mycket medicin. Min vän har alla mina mediciner och delar ut det till mig varje dag på uppmaning av min läkare sen flera månader tillbaka, jag har inte ens en panodil hemma.

Jag har suttit och väntat på att brottsofferjouren ska ringa tillbaka sen lunchtid. Får hoppas dom ringer tillbaka imorgon :(. Imorgon förmiddag ska jag vara på praktik, det känns rätt bra för då har jag något som kan skingra tankarna lite. Rensa rabatter, klippa lite gräs och umgås med goa arbetskamrater (för det kallar dom mig, det känns bra i hjärtat att vara omtyckt..) :).

Jag säger som @Malin_L , jag älskar buke!! Förstår ni hur fantastiska ni är?!?!?! Från alla håll och kanter i hela sverige erbjuds det hjälp, och det gör mig så otroligt glad och stolt över att vara medlem på detta forumet som i alla år (jag har varit medlem sen stallet-tiden) alltid ställer upp. Det är helt sanslöst!
DU är fantastisk! Som ens orkar berätta för oss, okända människor i cyberrymden! Detta som du råkat ut för är så vanligt; så vidrigt och så hemskt och så vanligt. Inget är ditt fel, inget är nåt att känna skam inför. Jag har också blivit utsatt och jag minns hur otroligt "förvånad" jag var över att detta kunde hända MIG? Gör allt du kan förmå dig till för att säga hans namn och se till att han får det straff han verkligen, faktiskt förtjänar och MÅSTE få. Där finns miljoner människor som står på din sida!
 
Jag bor i Norrland och har ingen fysisk hjälp att erbjuda men hoppas du finner all styrka till att säga, skrika, vråla eller kräkas hans namn! :rage::yuck:

Håller med om att Buke är fantastiskt! :bow::banana:
När jag försöker förklara för icke bukefalister så är det inte många som förstår att vi är så många som varit med så länge på samma forum! ;)
 
Jag har varit hemifrån några timmar och det är därför alla inte har fått svar, varken i tråden eller på pm (och fejjan, några har listat ut vem jag är. Svar kommer - när jag orkar! Jag lovar!). Men jag kommer att svara alla så fort jag bara kan, jag tror chocken har kommit ifatt mig och jag är mer eller mindre handlingsförlamad. Några timmar i stallet med min fina vän var precis vad jag behövde, jag skrattade till och med. Men sen kommer jag hem och då slår ångesten till. Trots att jag inte har sett svinet sen i söndags kväll då han körde förbi och kollade... (inte första gången, detta är en lång historia)

Jag har stoppat i mig en massa sömnmedicin så jag lyckas somna tidigt idag, dricker kaffe och klappar på min älskade katt. Och nej, ingen behöver vara orolig över att jag har tagit för mycket medicin. Min vän har alla mina mediciner och delar ut det till mig varje dag på uppmaning av min läkare sen flera månader tillbaka, jag har inte ens en panodil hemma.

Jag har suttit och väntat på att brottsofferjouren ska ringa tillbaka sen lunchtid. Får hoppas dom ringer tillbaka imorgon :(. Imorgon förmiddag ska jag vara på praktik, det känns rätt bra för då har jag något som kan skingra tankarna lite. Rensa rabatter, klippa lite gräs och umgås med goa arbetskamrater (för det kallar dom mig, det känns bra i hjärtat att vara omtyckt..) :).

Jag säger som @Malin_L , jag älskar buke!! Förstår ni hur fantastiska ni är?!?!?! Från alla håll och kanter i hela sverige erbjuds det hjälp, och det gör mig så otroligt glad och stolt över att vara medlem på detta forumet som i alla år (jag har varit medlem sen stallet-tiden) alltid ställer upp. Det är helt sanslöst!


Mitt enda råd nu är att du tackar Ja till en del av all den hjälp du erbjuds. Se till att komma iväg, få sällskap vid behov.
 
Jag har haft ett smärre psykbryt idag, år riktigt dåligt faktiskt. Så jag åker hemifrån nu några timmar, svarar alla ikväll. Kram på er, och tack! :heart
 
Jag har haft ett smärre psykbryt idag, år riktigt dåligt faktiskt. Så jag åker hemifrån nu några timmar, svarar alla ikväll. Kram på er, och tack! :heart
Jag tror faktiskt, att om du anmäler honom med namn så är det ett steg på vägen mot att du så småningom kan må bättre (och det kommer du att göra!). Får han slippa undan, känner jag att det snarare kommer att förfölja dig i dubbel mening; dels det han gjorde mot dig, dels att han kom undan. I mitt fall kändes det verkligen "bra" att idioten blev inburad.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 812
Relationer Hej, jag skriver under anonymt nick på grund av ett mycket personligt problem. Jag skulle verkligen behöva era råd kring hur jag och min...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
13 003
Senast: Anonym_85
·
Skola & Jobb Hej, anonymt nick idag. Jag arbetar som chef på ett företag. Vi tillhör en stor koncern med huvudkontor och HR avdelning i en annan...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
13 039
Senast: FannyN
·
Relationer Jag sitter här och är så himla ledsen, och trots att jag har många nära vänner så är det ingen jag vill prata med för att jag helt...
Svar
4
· Visningar
1 003
Senast: anonym_tjej
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp