Hur fäller man ned fotstödet på en city cross?

Brandgul

Trådstartare
Vårt fotstöd står rätt ut, precis som när vi körde med liften i. Men hur i rackarns fäller man ned det? Det skulle vara roligt om det inte stod rätt ut ;)

Sv: Hur fäller man ned fotstödet på en city cross?

Det ar inte som med Brion att man ska trycka det inat, mot sitsen innan man faller ner det? Haha lite storigt att ni inte kan falla ner det!

...eller som med Scootern att man ska dra fotstödet utåt och fälla ner det?

Har du ingen instruktionsbok du kan kolla i? (säger jag som måste läsa hela boken innan jag börjar använda en grej ;))

Senast ändrad:

Jag har inget svar, men bara skriver i tråden för att hålla koll på den då jag undrar samma sak.
Har ingen instruktionsbok då jag köpte den begagnad.

Jag har för mig att emmaljunga har sina instruktionböcker på hemsidan

Ah jag har lyckats! Ska göra om det i morgon och försöka beskriva hur jag gjorde :idea:

Ah jag har lyckats! Ska göra om det i morgon och försöka beskriva hur jag gjorde :idea:

Hur gjorde du?
Jag ser inget i instruktionsboken om hur man fäller ner fotstödet. Och jag fattar inte hur man gör heller :angel:
Inte för att jag behöver fälla ner fotstödet på VÄLDIGT länge, men skulle gärna vilja veta ändå :laugh:

På sidan där fotstödet sitter fast finns det "låsbrickor" eller vad man skall kalla det.
Skjut undan dom och dra fotstödet "uppåt-utåt" sen fäller man ner det.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 193
Senast: Ridinglady
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 477
Senast: Barbabelle
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 221
Senast: Gunnar
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka