Han har tagit stryptag på TS. Han ÄR farlig.Men usch! Så himla sjukt beteende. Jag är lite orolig över att han kan bli farlig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han har tagit stryptag på TS. Han ÄR farlig.Men usch! Så himla sjukt beteende. Jag är lite orolig över att han kan bli farlig...
Det låter som en klok strategi. På det du skrivit här är han gränslös och manipulerande, och det verkar som att han söker efter saker att kroka dig med. I en sån situation får man också ta till vita lögner för att skydda sig.Jag har försökt så, hans reaktion är då så arrogant,att jag är "hemlig" och inte vill ha kommunikation med honom och så blir han barnslig. Att "nä, vi kanske har planer jag och barnen, men måste jag berätta det för dig då? Du kan ju inte vara öppen med vad du gör? Så varför ska jag berätta något för dig!" Osv om jag skulle fråga något i förbifarten. Det blev så i höstas men jag minns knappt ens .. det var något med ett av barnens fritidsintressen och jag ville med eller nått...
Så jag försöker väll ha nått spel antar jag, där jag delar med mig av vissa saker för att verka öppen, samtidigt som jag inte berättar allt... För att slippa 1000 frågor och hans beteende
Fast det var liksom inte med tummar och om sådär .. utan som man vill få det till i romantiska filmer. Där mannen vill att hon ska se djupt in i ögonen... Det var när jag blev rädd då som jag tyckte han sa så dumt ..Han har tagit stryptag på TS. Han ÄR farlig.
Oavsett. Jag är orolig för din säkerhet. Hans beteende är sjukt och farligt. Det är INTE NÅNSIN normalt beteende att hålla på som han gör. Det är totalt sjukt. Ringande, messandet, chipsen. Jättesjukt. På riktigt. Jag mår illa!Fast det var liksom inte med tummar och om sådär .. utan som man vill få det till i romantiska filmer. Där mannen vill att hon ska se djupt in i ögonen... Det var när jag blev rädd då som jag tyckte han sa så dumt ..
Fast det där är våld, han gjorde dig rädd. Han behöver inte slå dig medvetslös för att det ska räknas som våld.Fast det var liksom inte med tummar och om sådär .. utan som man vill få det till i romantiska filmer. Där mannen vill att hon ska se djupt in i ögonen... Det var när jag blev rädd då som jag tyckte han sa så dumt ..
Men det ÄR våld, i förklädd form. ALLA vet vad händer kring halsen betyder, oavsett om man klämmer åt eller inte. Det var en varning, en slags uppvisning. Det får aldrig nedgraderas till något annat.Fast det var liksom inte med tummar och om sådär .. utan som man vill få det till i romantiska filmer. Där mannen vill att hon ska se djupt in i ögonen... Det var när jag blev rädd då som jag tyckte han sa så dumt ..
Plus att han var HELT medveten om att @Framtiden kunde bli rädd att han skulle strypa henne. Han sa det själv! Han var inte ute efter att vara romantisk, han visste att han skrämdes.Men det ÄR våld, i förklädd form. ALLA vet vad händer kring halsen betyder, oavsett om man klämmer åt eller inte. Det var en varning, en slags uppvisning. Det får aldrig nedgraderas till något annat.
Och att det inte respekteras när @Framtiden säger att hon upplever det som obehagligt.Men det ÄR våld, i förklädd form. ALLA vet vad händer kring halsen betyder, oavsett om man klämmer åt eller inte. Det var en varning, en slags uppvisning. Det får aldrig nedgraderas till något annat.
Alltså, jag kan villigt erkänna att jag medvetet valt att inte göra inlägg i tråden just för att jag tror gott om alla människor och tänkt att han bara är ledsen och därför inte beter sig helt rationellt. MEN, efter de senaste sidorna så brinner varningseldarna högt och hett för mig också. Han klarar alltså inte av att ta hand om barn, handla etc, kommer oönskat, köper grejer till dig, kontrollerar? Snälla du, ha sällskap runt omkring dig och lås dörren. Och när datumet kommer - var oerhört försiktig. Ta kontakt med socialen också så de faktiskt vet om läget, även om de inte kan göra något nu.Fast det var liksom inte med tummar och om sådär .. utan som man vill få det till i romantiska filmer. Där mannen vill att hon ska se djupt in i ögonen... Det var när jag blev rädd då som jag tyckte han sa så dumt ..
Fast det där resonemanget blir lite som att "men han sköt inte han höll bara dem laddade pistolen mot min tinning".Fast det var liksom inte med tummar och om sådär .. utan som man vill få det till i romantiska filmer. Där mannen vill att hon ska se djupt in i ögonen... Det var när jag blev rädd då som jag tyckte han sa så dumt ..
Fast jag tycker det är obehagligt även om det är ”romantiskt”Fast det var liksom inte med tummar och om sådär .. utan som man vill få det till i romantiska filmer. Där mannen vill att hon ska se djupt in i ögonen... Det var när jag blev rädd då som jag tyckte han sa så dumt ..