Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så magiskt vackert!Visa bifogad fil 71092
Här bor vi hönshuset är färdigbyggt och det har tillkommit en köksträdgård sen bilden togs.
Sanslöst vackert både läget och gården.Visa bifogad fil 71092
Här bor vi hönshuset är färdigbyggt och det har tillkommit en köksträdgård sen bilden togs.
Jätteroligt att jag i flera år försökt övertyga min sambo om att röda trähus med vita knutar inte alls är så vanligt i Sverige som alla tror utan att det mest är en stereotyp som fastnat och blivit till någon slags sanning. Tror inte jag ska visa honom den här tråden (känns lite som när jag försöker övertyga icke-svenskar om att alla svenska tjejer minsann inte alls är blonda och blåögda, och sen inser att 7 av mina 8 svenska tjejkompisar är just blonda med blå ögon )
MEN vilka fina och drömmiga hus ni visat upp hittills! Ska se om jag hittar en bild på vår enkla boning
Ja tack, det vore snällt!Om jag kommer ihåg ska jag ikväll fota mitt gula tegelhus Lite så att det jämnar ut sig
Så magiskt vackert!
Ja, det är verkligen en dröm! Dessutom bara 5km in till centrum, vilket gör livet mycket enkelt att leva!Sanslöst vackert både läget och gården.
Fint med två lindar som inramning till inkörselnVisa bifogad fil 71099
Här är vårt hus. Foto taget från framför stallet. Stökigt och vildvuxet just nu pga. sjukdom i familjen, men det är vårt lilla paradis.
Vilken backe ni har i infartsvägenHär bor vi, det till höger om boningshuset är bastu med relax och bakom är en gäststuga samt carport högre upp.
Jajamän den kräver fyrhjulsdrift, men det är det värt!Vilken backe ni har i infartsvägen
Jag avviker oxå.med båda husen,bild kommerJa tack, det vore snällt!