HUr blir man av med skräpmail??!!

Zoya

Trådstartare
Jag får dagligen HUNDRATALS skräpmail till min e-post adress. Jag har tagit bort min e-mail adress från min hemsida men ändå kommer det sådant här. Flera av dem innehåller dessutom virus (norton säger ifrån). Hur blir man av med detta? Finns det något annat sätt än att byta e-mailadress att stoppa dessa skräpmail?
 
Ha en hög säkerhetsnivå, sortera bort mail med vissa ord i och från vissa adresser/domäner.

Skriv aldrig ut din riktigt e-mailadress på webben.
Öppna aldrig skräppost och svara aldrig på den (el köp nåt från dom).
 
skapa en ny mail och använd den till viktiga saker. Registrerar du något på nätet så använd den gamla mailen så kan skräpmailen komma till den.


malu
 
men jag registrerar aldrig något på nätet överhuvudtaget och ändå kommer det skräpmail :(
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 071
Senast: Barbabelle
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 160
Senast: Crossline
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 294

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp