Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har redan berättat för Caress hur mitt sto har betett sig tidigt i sina 2 dräktigheter så hon kan ju hålla för örona nu om hon inte vill höra igen
Men för er andra så märkte jag av bara några dagar efter hemkomsten från seminstationen att hon ändrade beteende.
Hon blev otroligt kelen, ville nog helst av allt krypa upp i min famn, sen utstrålade hela hon ett stort stort lugn! Hon gick liksom på små rosa moln och såg väldigt drömsk ut på ögonen, liksom "jag har en heeeemlis som inte du vet". Svårt att förklara men hon verkligen utstrålade harmoni på flera kilometers håll
Sen gick hon undan från de andra också, stod på sin egen lilla kant. Och då är hon normalt stollfian som drar igång rejs och så, ska vara mitt i klicken. Men som dräktig så, nä. Hon rejsar runt lite granna när de andra busar, men en bit ifrån.
Om jag bara skulle gå ut och hälsa på henne i stora stora beteshagen så följde hon efter mig som en liten hund när jag skulle gå därifrån sen. Lämnade polarna flera hundra meter bort och stod vid grinden och skrek efter mig. Uuu vad det sved i mattes blödiga hjärta att lämna henne där, haha.
Sen, runt dygn 50 ungefär har hon fått sina underbara hingstknäppar.Hon tror hon är hingsten Allan Ballan, och jösses vad populär hon blir hos sina brunstande tjejkompisar. Hon uppvaktar och tar rediga mantag på dom samtidigt som hon brummar med dov mörk röst (vettesjutton hur hon får till det
)så flickorna blir helt utom sig och står och skvätter och har sig. Snuskfior
Detta varvar hon med sitt stora stora lugn.
Samma beteende har hon haft båda sina dräktigheter, och dom har nu resulterat i en underbar liten hingstunge för snart 3 månader sedan
Den första dräktigheten avbröts tyvärr i månad 8.
Håller tummarna för att era är dräktiga!