Mynta2
Trådstartare
Jag tycker min barnmorska är så tradig och långdragen. Hon är snäll på alla sätt, men kan inte sluta snacka en massa intetsägande saker. Hon blir liksom aldrig klar. Man bara sitter och hoppas man får gå snart. Jag har noll lust att sitta och totalöppna mig om hela mitt liv...samma tycker min pojkvän som absolut inte vill hänga med något mer pga av att hon aldrig slutar snacka, dessutom kan hon sitta tyst långa stunder och liksom vänta på att vi ska fortsätta på nån konversation. Jag menar, hur lång tid kan en undersökning ta ? Knappt 10 minuter eller så. Oftast sitter man kvar 30 minuter...minst, till ingen nytta. Man blir bara less. Samtidigt är hon ju trevlig och snäll....men ändå. Jag anser att det är helt ok att fråga tex hur jag mår, men i långa loppet behöver hon väl inte tjata ihjäl mig. Är det något så frågar jag ju givetvis.
Samma BM var det jag fick för längesedan då jag skulle ha p-piller. Och då tog det tid. Har aldrig vart med om sävligare besök nångång....för p-piller !!! Tog väl sisådär 40-45 minuter innan jag överhuvudtaget kom därifrån.
Nu ska jag dit om 1 timma, och jag gruvar mig.
Samma BM var det jag fick för längesedan då jag skulle ha p-piller. Och då tog det tid. Har aldrig vart med om sävligare besök nångång....för p-piller !!! Tog väl sisådär 40-45 minuter innan jag överhuvudtaget kom därifrån.
Nu ska jag dit om 1 timma, och jag gruvar mig.