J
Jossan
Jag tänkte skriva ett arbete om det och behöver lite infallsvinklar och åsikter.
Vad utmärker en bra förälder?
Vad utmärker ett bra förhållande mellan barn och föräldrar?
Vad är viktigast att ge dina barn?
När är du inte en bra förälder och varför?
Jag ska villigt erkänna att jag många gånger blir avundsjuk på vissa bukare i deras roller som mammor eller pappor.
CillaW, du verkar så avslappnad! Hur gör du? Kommer det naturligt eller är det ett medvetet val?
Mitt arv till mina barn är det absolut viktigaste i mitt liv, vilket sätter en oerhörd press på mig. Därför undrar jag, hur mycket styrs ni av era egna föräldrar? Hur mycket har de påverkat er? Har ni lyckats slå er fria ifrån tidigare generationers destruktiva mönster ("jag ska ALDRIG bli som min mamma osv..)?
I så fall, hur?
Tacksam för alla infallsvinklar och tankar!
Jossan
Vad utmärker en bra förälder?
Vad utmärker ett bra förhållande mellan barn och föräldrar?
Vad är viktigast att ge dina barn?
När är du inte en bra förälder och varför?
Jag ska villigt erkänna att jag många gånger blir avundsjuk på vissa bukare i deras roller som mammor eller pappor.
CillaW, du verkar så avslappnad! Hur gör du? Kommer det naturligt eller är det ett medvetet val?
Mitt arv till mina barn är det absolut viktigaste i mitt liv, vilket sätter en oerhörd press på mig. Därför undrar jag, hur mycket styrs ni av era egna föräldrar? Hur mycket har de påverkat er? Har ni lyckats slå er fria ifrån tidigare generationers destruktiva mönster ("jag ska ALDRIG bli som min mamma osv..)?
I så fall, hur?
Tacksam för alla infallsvinklar och tankar!
Jossan