Sv: Hur år det för era 05r edition 5
De är så enormt oförutsägbara dessa unghästar! ibland förstör man någonting direkt man gör ett fel och ibland är de helt förlåtande. mysko djur
KL
Hoppas på att kunna rida på torsdag och ha honom igång så vi kan träna för Cilla på måndag. Har honom ute till försäljning nu oxå - fast jag inte bestämt mig riktigt än
Dyker det upp en bra köpare som vill betala för honom så säljer jag men jag tänker inte skänka bort honom bara för att bli av med honom; han är ju min prins ändå.
Har en finsk tjej som ska komma å titta den 19 april tror jag, som det låter iaf.
usch va svårt det är! Jag vet vare sig ut eller in!
Han är jättego, söt, snäll, fin o allt det där. Trevlig att rida, lätthanterlig å äter pyttelite.
Men så saknar jag "storhäst"känslan, den där schwungen som deras rörelser ger. Senaste hästarna jag haft har legat på 170 så han känns så mkt ponny och det gillar jag inte.
Hur gör man??? Hur bestämmer man sig???
Ha kvar honom för att han är "min" eller sälja och leta större häst? Köpte honom för att sälja men nu tvekar jag ändå. Är ovant att ha haft samma häst i över ett år! Han har en speciell plats i mitt hjärta. Önskar jag hade råd att köpa en fölunge och behålla brosus! det vore det optimala!